  • 211. Data: 2021-04-15 11:23:25
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-04-2021 o 10:52, viktorius pisze:

    > Bo test WLTP to taki real life jednak nie jest.

    Zgadza się.

    > Ale jednak spala jakieś tam paliwo i to nie w ciśnieniu "tłokowym",
    > tylko w jakiejś tam komorze spalania, nie ma katalizatorów, EGR-ów na
    > wylocie. Uważasz, że taki palnik jest eko wg norm samochodowych?

    Nie mam pojęcia, nie doktoryzowałem się z tych tematów i nie zamierzam.

    > Auto ma być bezobsługowe: lejesz, jeździsz.

    I tanie w eksploatacji.
    A może nawet głównie tanie.

    > A w hybrdzie, żeby być eko: lejesz , ładujesz.
    > Dorzucasz jeszcze dodatkowy korek, od LPG, żeby było ciepło.
    > Gdzieś po drodze straciła się użyteczność czy coś nie rozumiem?

    I tak założyłem, więc mi bez różnicy.

  • 212. Data: 2021-04-15 11:24:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-04-2021 o 11:16, viktorius pisze:

    > Ale tu nie chodzi o litry paliwa

    Zależy komu.
    Mnie chodzi.

  • 213. Data: 2021-04-15 11:28:10
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-04-15 o 11:24, Cavallino pisze:

    > Zależy komu.
    > Mnie chodzi.

    Żebyś Ty zużył w spokoju te litry paliwa, to producent musi spełnić
    normę, żeby w ogóle móc ten produkt Tobie sprzedać.

    --
    viktorius

  • 214. Data: 2021-04-15 11:31:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-04-2021 o 11:28, viktorius pisze:

    > Żebyś Ty zużył w spokoju te litry paliwa, to producent musi spełnić
    > normę, żeby w ogóle móc ten produkt Tobie sprzedać.

    Powtarzam - hybryda ją spełnia z dużą rezerwą.
    I jestem dziwnie spokojny, że przy 4 krotnie mniejszym zużyciu paliwa
    przez webasto, emisja i tak będzie niższa, nawet bez litrów i katalizatorów.

  • 215. Data: 2021-04-15 11:39:47
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-04-15 10:52, viktorius wrote:
    [...]
    > Auto ma być bezobsługowe: lejesz, jeździsz.
    Każde auto wymaga obsługi.

    > A w hybrdzie, żeby być eko: lejesz , ładujesz.
    > Dorzucasz jeszcze dodatkowy korek, od LPG, żeby było ciepło.
    > Gdzieś po drodze straciła się użyteczność czy coś nie rozumiem?
    No ba, szczególnie obsługa współczesnego dizla to wygoda jak cholera. A
    to DPF-a trzeba wypalić, a to nie zapomnieć o dodaniu sików do paliwa, a
    to pamiętać, aby przed mrozami ,,wstrzelić się" w odpowiednie paliwo bo
    inaczej kisiel w zbiorniku się zrobi. Jak to mawia Pan Stasio (Majster):
    A idź pan kurwa na chuj! :-)

    A i z poważniejszą obsługą/naprawą dizla może być kłopot:
    https://www.youtube.com/watch?v=zuscGcPaP_c
    https://www.youtube.com/watch?v=m4ccEoik274

  • 216. Data: 2021-04-15 13:15:15
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    > Ach, wreszcie wiem. To mafia rządząca światem co jakiś czas wymyśla nowe
    > straszydło a w międzyczasie opracowywuje nowego wirusa. Tylko która -
    > wolnomularska, żydowska, gejowska, watykańska czy komunistyczna?
    > Ale ozon to nam kosmici podkradają? Na jakimś filmie widziałem.

    a weź się rozejrzyj się naokoło, co się dzieje na świecie, np z curvidem, to
    zobaczysz, że obecnie ludźmi (i państwami) rządzą koncerny. W sumie to aż by się
    prosiło dodać 'farmaceutyczne', ale w prawdziwym koncernie dział farmaceutyczny
    to tylko jeden z działów obok ubezpieczeń, funduszy emerytalnych, zbędnych i
    kosztownych nowych technologii, socjologii, zbierania danych przez portale
    społecznościowe, kreowanie potrzeb, broni (biologicznych też) itd.
    Weź zobacz kto teraz zarabia, a kto traci pieniążki w obrębie całego świata, to
    zobaczysz kto rządzi. I nie wierz w pierdzielenie o tym, ze zarabiają ci, którzy
    przewidzieli przyszłość i się przygotowali, bo każdy chyba już wie, że
    przyszłość się nie przewiduje, tylko kreuje.
    pozdrawiam Krzysiek

  • 217. Data: 2021-04-15 13:16:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-04-15 o 11:31, Cavallino pisze:

    > Powtarzam - hybryda ją spełnia z dużą rezerwą.

    Gówno prawda. Nie spełnia.
    A raczej spełnia tylko w teorii i zapewnieniach producenta.

    > I jestem dziwnie spokojny, że przy 4 krotnie mniejszym zużyciu paliwa
    > przez webasto, emisja i tak będzie niższa, nawet bez litrów i
    > katalizatorów.

    Bajki prawisz.

    Pozdrawiam

  • 218. Data: 2021-04-15 13:33:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Polać temu Panu :-)

  • 219. Data: 2021-04-15 14:02:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Apr 2021 13:15:15 +0200, KrzysiekSX napisał(a):

    > a weź się rozejrzyj się naokoło, co się dzieje na świecie

    Nic takiego się nie dzieje co by się nie działo od kiedy pismo
    wynaleziono. A ty jesteś kolejnym zawodowym prześladowanym. Weź się
    wreszcie w garść i posteruj swoim życiem, bo ci przecieknie przez palce
    przy akompaniamencie twoich lamentów jak to wszyscy cię prześladują.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 220. Data: 2021-04-15 15:28:29
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

> [...]
    > wreszcie w garść i posteruj swoim życiem, bo ci przecieknie przez palce
    > przy akompaniamencie twoich lamentów jak to wszyscy cię prześladują.

    No ale co ma moje życie do tematu? Dobrze viktorius napisał, a Ty go kreujesz na
    idotę, więc ja tylko chciałem Cię grzecznie zawrócić z manowców, bo błądzisz
    przytaczając bajki i legendy, a nie zwracasz uwagi na otaczającą rzeczywistość.
    pozdrawiam Krzysiek