  • 31. Data: 2021-02-10 19:58:45
    Temat: Re: Stoczenie się z górki na hamulcach, czyja wina?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-10 o 17:37, Shrek pisze:

    > Firma czy światlarz? Kieorwca autobusu czy firma przewozowa? A może
    > czaskowski? ;)

    Zwróć się do ministra oświaty o zwrot kasy.
    Polskiego cię nie nauczyli.

    > Nie skorygowałeś, tylko napisałeś nieprawdę. Nie - nie musi być winnego
    > wypadku. Klasyczny przykład to łoś - jak były znaki to nie ma winnego,
    > jak nie było to chyba lokalne kółko myśliwskie - ale przecież nie żaden
    > z myśliwych.

    Jest.
    Łoś, a że mandatu mu dać nie można to inna sprawa.
    Ale winny jednak jest. :-)

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2021-02-10 19:59:02
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RadoslawF w

    > Wjechał tam (na tę górkę z której się zsunął) z prędkością zero?

    Znaczy sam czas przeszły oznacza, że było to przed zjechaniem, więc po co to
    rozpatrywać? Mógł wlecieć nawet, ale to bez znaczenia w kwestii zmiany
    energii potencjalnej *na minus*. Rozpoczął zmianę na minus od prędkości 0, i
    niekoniecznie miał jakikolwiek wpływ na jej zwiększenie, oprócz faktu, że
    znalazł się, tam w tym czasie...

    Tak, dla inżynierów wyjaśnienie -- zwiększenie prędkości "na minus" to po
    ludzku "szybciej w drugim kierunku"

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2021-02-10 21:07:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2021 o 19:58, RadoslawF pisze:

    > Jest.
    > Łoś, a że mandatu mu dać nie można to inna sprawa.
    > Ale winny jednak jest. :-)

    Czyli niewynny.
    --
    Shrek

  • 34. Data: 2021-02-10 22:13:45
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-10 o 21:07, Shrek pisze:

    > Czyli niewynny.

    Czyli znowu bredzisz.
    Winny jest.

    pozdrawiam

  • 35. Data: 2021-02-10 22:15:04
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-10 o 19:59, TomN pisze:

> [...]
    > znalazł się, tam w tym czasie...
    >
    > Tak, dla inżynierów wyjaśnienie -- zwiększenie prędkości "na minus" to po

    On nie zjechał. On się zsunął.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2021-02-11 06:23:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2021 o 22:13, RadoslawF pisze:

    > Czyli znowu bredzisz.
    > Winny jest.

    Chuja jest winny. Chyba że ma osobowość prawną.

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2021-02-11 12:19:14
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-11 o 06:23, Shrek pisze:

    > Chuja jest winny. Chyba że ma osobowość prawną.

    Nie chuja a spowodowania wypadku/kolizji/stłuczki.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2021-02-11 15:03:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wjechał tam (na tę górkę z której się zsunął) z prędkością zero?

    Wjechal, a potem zjechal.
    Gdzies pomiedzy mial predkosc zero - a jednak nie wystarczyla.

    No, chyba, ze mu chcesz zarzucic, ze z uwagi na zbyt duzą predkosc
    wjezdzania nie rozpoznal warunkow drogowych prawidlowo :-)

    A przeciez nie musial wjezdzac - zjezdzajac tez by tak samo skonczyl.
    No ale tu kierowca nie musial sie zatrzymywac, wiec za szybko jechal
    :-)

    I ma trudniej udowodnic, ze zatrzymal - chyba, ze np nagranie z kamery
    ..

    J.

  • 39. Data: 2021-02-11 19:41:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2021 o 12:19, RadoslawF pisze:

    > Nie chuja a spowodowania wypadku/kolizji/stłuczki.

    NIech ci będzie - szkoda czasu.

    --
    Shrek