  • 1. Data: 2009-10-01 08:01:17
    Temat: Stycznik 150A DC 220V
    Od: "roxy" <w...@p...onet.pl>

    Poszukuję stycznika który pozwalałby na wyłączanie prądu stałego 150ADC
    U=220V.
    Popularne styczniki SU firmy apena niestety są za drogie - 1800zł.
    Ja chciałbym zejść z ceną <1000zł.
    Cewka stycznika (24 lub 220V).
    Prosze o namiary na wirmy które oferują takie styczniki.

  • 2. Data: 2009-10-01 12:38:19
    Temat: Re: Stycznik 150A DC 220V
    Od: "Szymon" <g...@p...pl>

    Użytkownik "roxy" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ja chciałbym zejść z ceną <1000zł.
    > Cewka stycznika (24 lub 220V).
    > Prosze o namiary na wirmy które oferują takie styczniki.

    Schaltbau -> Impol-1
    ?

    Szymon

  • 3. Data: 2009-10-01 17:39:22
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

> [...]
    > U=220V.
    > Prosze o namiary na wirmy które oferują takie styczniki.

    Moeller się chwali takimi
    http://www.moeller.pl/DesktopDefault.aspx?PageID=409 , a nawet większe.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 4. Data: 2009-10-02 04:38:48
    Od: "roxy" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "roxy" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Moeller się chwali takimi
    > http://www.moeller.pl/DesktopDefault.aspx?PageID=409 , a nawet większe.
    > Wojtek

    To są stycniki AC. Watpie czy poradza sobie z gaszeniem łuku prądu 150ADC.

  • 5. Data: 2009-10-02 05:28:10
    Od: "roxy" <w...@p...onet.pl>

    > Schaltbau -> Impol-1
    > ?
    >
    > Szymon
    Cena 500euro netto ;-(

  • 6. Data: 2009-10-03 12:41:14
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    > To są stycniki AC. Watpie czy poradza sobie z gaszeniem łuku prądu 150ADC.

    Myślę, że jak styki główne połączysz szeregowo to się nada np DILM150, a jak
    obciążenie rezystancyjne to nawet słabszy. Jakiej oczekujesz żywotności,
    jaką planujesz częstość łączeń?