  • 11. Data: 2022-01-04 20:07:12
    Temat: Re: Suszenie
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.01.2022 o 12:34, K pisze:

    > Jesli jestes pewien ze woda sie nie saczy przez zapchane kanaliki do
    > wnetrza to wstaw kilka dobrych pochlaniaczy wilgoci albo kup/pozycz
    > osuszacz na prad. Mialem w Vectrze C taki motyw, ze odplyw przy filtrze
    > kabinowym sie zapchal i przy kazdym deszczu woda leciala do srodka
    > wlasnie przez ten filtr, objaw byl taki, ze wykladzina z lewej strony
    > byla mokra, a plesn sie pojawiala na psach bezpieczenstwa. Wody bylo na
    > tyle duzo, ze trzeba bylo wymontowac siedzenie i cala wykladzine zeby to
    > wysuszyc.

    A nie wystarczy po prostu zostawić z otwartymi oknami w garażu? :-)

  • 12. Data: 2022-01-04 21:01:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.01.2022 o 20:07, ii pisze:

    > A nie wystarczy po prostu zostawić z otwartymi oknami w garażu? :-)

    Nie, jeśli już, to se kup takie wentylatory solar na szybę i niech
    dmuchajo ale w garażu nima słońca :D

    https://allegro.pl/oferta/wentylator-solarny-wiatrak
    -do-samochodu-klima-9138408310

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 13. Data: 2022-01-04 21:13:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.01.2022 o 12:58, Adam pisze:

    > A skoro już plesń widać, to może znaczyć też, że potencjalnie jest już w
    > okresie rozpylania zarodników.
    > Zalecałbym jeszcze (oczywiście po usunięciu źródła wilgoci i po wysuszeniu)
    > mocne ozonowanie, aby zabić i pleśń, i zarodniki.

    Jest jakiś ozon w proszku, jak żwirek? :-)

  • 14. Data: 2022-01-04 21:14:57
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.01.2022 o 12:53, LordBluzg(R) pisze:

    > Ja go używam :] Znaczy, nie stoi bez sensu.

    No ale ... Ty masz spalinowca tylko to musisz codziennie jeździ i nie
    chronisz naszej planety :-)

  • 15. Data: 2022-01-04 21:19:45
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.01.2022 o 13:46, J.F pisze:

    > nie szuszymy.
    > Auto sie samo suszy, a jak jest za mokro, to szyby paruja i jechac nie
    > mozna.
    >
    > Masz wlaczony obieg wewnetrzny?
    > A moze po prostu cos rozlales/nasmieciles?

    Ej no ... roztopy były. Jak deszcz padał to w powietrzu było tyle
    wilgoci, że mi instalacja 230V zaczęła bezpieczniki wybijać. To i nie
    dziwi, że w nieużywanym samochodzie coś zakwitło. Tyle, że potem wiozłem
    felgi ze szrotu, wszystkie mokre i dodatkowo wprowadziłem wilgoci, więc
    naprawdę zastanawiam się jak ten samochód osuszyć. Raczej nie planuję
    ozonowania nim go nie osuszę. Ani żwirku ani muchomorka. Choć niczego
    nie wykluczam. Okna otworzę.

  • 16. Data: 2022-01-04 21:22:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.01.2022 o 21:14, ii pisze:

    > No ale ... Ty masz spalinowca tylko to musisz codziennie jeździ i nie
    > chronisz naszej planety :-)

    To po co kupiłeś ałto co stoi? Nie lepiej wynajmnąć? :D

    Nigdy wtedy Twoje nie będzie i zawsze możesz zwalić winę na właściciela,
    że to jego ałto truje planetę :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 17. Data: 2022-01-04 23:36:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.01.2022 o 17:12, Collie pisze:

    > Nijak, bo nie suszymy, ponieważ nie na co suszyć i nic nie gnije, gdyż:
    > - nie jeździmy w deszczu i po mokrym, szmelcem dziurawym jak sito;
    > - nie trzymamy samochodów z zamkniętymi oknami w nieogrzewanych
    > garażach bez wentylacji;
    > - samochodami garażowanymi pod chmurką jeździmy a nie przykrywamy
    > ich plandeką na zimę.

    Jesteś ograniczony :-)

    Samochód stał bo nie jeździmy spalinowymi po zakupy.

  • 18. Data: 2022-01-04 23:40:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.01.2022 o 21:22, LordBluzg(R) pisze:

    > To po co kupiłeś ałto co stoi? Nie lepiej wynajmnąć? :D
    >
    > Nigdy wtedy Twoje nie będzie i zawsze możesz zwalić winę na właściciela,
    > że to jego ałto truje planetę :]

    Zadumałem się...

  • 19. Data: 2022-01-04 23:46:37
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.01.2022 o 19:23, nadir pisze:

    > Ustal najpierw skąd się bierze woda.

    Z kosmosu.

    > W moim samochodzie od nowości
    > spierdolone było odwodnienie/odpływ we wnęce koła zapasowego i tam
    > zbierała się woda.

    No ale najpierw przybyła z kosmosu.

    > Przez 3 lata gwarancji serwis nie potrafił tego
    > zdiagnozować i naprawić, dopiero jak się sam za to zabrałem, to przestał
    > przeciekać.

    Oni też są z kosmosu.

    > Ale żeby nie było za wesoło, to po paru latach użytkowania uszczelki
    > drzwi przestały spełniać swoją funkcję i jak samochód stał na dworze, to
    > po ramkach drzwi woda spływała na próg, a potem po progu spływała sobie
    > na wykładziny. Musiałem podoklejać dodatkowe uszczelki po obwodzie
    > drzwi, żeby to uszczelnić.

    I poleciałeś nim w kosmos?

    > Jak samochód nie przecieka to nie potrzeba do suszyć, wystarczy
    > wietrzyć. Ale jak już jest pleśń, to lepiej wymontować wykładzinę,
    > wyszorować i wysuszyć.

    Daruj, nie będę demontował wykładziny. Jutro zrobię porządek w garażu i
    wstawię otwarty.

  • 20. Data: 2022-01-05 13:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > https://allegro.pl/oferta/wentylator-solarny-wiatrak
    -do-samochodu-k
    > lima-9138408310

    ten wentylator jedyne co wydmuchuje to 2 dychy z kieszeni :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam