  • 31. Data: 2022-01-07 18:44:59
    Temat: Re: Suszenie
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 12:23, ii pisze:

> [...]
    rza_-_poch%C5%82aniacz_wilgoci_Remko

    > Wejdzie?

    "- wymiary gł.50, szer.56, wys.70 cm"

    Więc do samochodu powinien się zmieścić. Nie wiem jak do Twizzy... ;)
    Pisałeś coś o garażu... chyba, że zagracony. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 32. Data: 2022-01-09 00:42:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sr19vk$874$3@news.icm.edu.pl>
    user 2i pisze tak:

    > Pojawiły się w moim samochodzie wykwity pleśni na wykładzinie :-)

    Jest przeciek. Samo się nie zrobiło.

    > Jak suszycie wnętrze swoich samochodów?

    Wybieramy się na przejażdzkę bez pasażerów i dowalamy ogrzewanie
    na max. Kiedy jest blisko omdlenia otwieramy okna na na full.
    I tak kilka razy.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 33. Data: 2022-01-10 11:12:48
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.01.2022 o 00:42, PiteR pisze:
    > in <news:sr19vk$874$3@news.icm.edu.pl>

    > Jest przeciek. Samo się nie zrobiło.

    Z powietrza. Mgliście siarczyście.

    > Wybieramy się na przejażdzkę bez pasażerów i dowalamy ogrzewanie
    > na max. Kiedy jest blisko omdlenia otwieramy okna na na full.
    > I tak kilka razy.

    Ile to paliwa kosztuje? :-)

  • 34. Data: 2022-01-10 12:21:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:srh0r8$g8r$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Z powietrza. Mgliście siarczyście.

    ze zwalczania wilgoci w samochodzie
    mam czarny pas.

    > Ile to paliwa kosztuje? :-)

    np jedziesz do rodzinki na bigos, 50km w jedna stronę
    silnik wytwarza nadto ciepła które wytraci w chłodnicy więc lepiej
    nich traci w nagrzewnicy. Warunek nie może być pasażera który niarczy
    że oczy wysychają.

    Zarabiam za granicą więc mam wywalone
    ile to paliwa kosztuje.

    mówie ci passat stoi miesiącami w Polsce i nie ma wilgoci.

    wilgoć = przeciek do kabiny.
    dopóki nie zlikwidujesz przecieku syzyfowa praca.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 35. Data: 2022-01-10 14:21:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.01.2022 o 18:44, Dykus pisze:

    rza_-_poch%C5%82aniacz_wilgoci_Remko

    > "- wymiary gł.50, szer.56, wys.70 cm"
    >
    > Więc do samochodu powinien się zmieścić.

    Ha ha ha

    > Nie wiem jak do Twizzy... ;)

    Twizy jest samowentylujące się :-)

    > Pisałeś coś o garażu... chyba, że zagracony. :)

    Ale co z nim? Mam go osuszać?

  • 36. Data: 2022-01-11 22:13:49
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 10.01.2022 o 14:21, ii pisze:

    > Ale co z nim? Mam go osuszać?

    Jak się osuszacz nie zmieści bezpośrednio do auta, to myślę, że jest to
    jakaś opcja...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 37. Data: 2022-01-11 22:23:34
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 10.01.2022 o 12:21, PiteR pisze:

> [...]
    > silnik wytwarza nadto ciepła które wytraci w chłodnicy więc lepiej
    > nich traci w nagrzewnicy. Warunek nie może być pasażera który niarczy

    Z ciekawości - masz jakieś pozytywne doświadczenia po takim zabiegu? Czy
    to rzeczywiście potrafi sprawić, że np. mokre gumowe dywaniki staną się
    po takiej jeździe suche? Rozumiem, że temperatura powietrza wzrośnie do
    30 stC, klima osusza, ale sama tapicerka to nadal pozostanie zimna i
    chyba woda z niej prędko nie wyparuje...

    Miałem swego czasu problem z zalaną tapicerką pod nogami i nadmuch na
    nogi podczas jazdy nic nie dawał. Ręczniki papierowe, dmuchanie farelką,
    a najlepiej otwarte drzwi i samochód skierowany tak, by Słońce wprost
    świeciło na mokrą podłogę...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 38. Data: 2022-01-12 00:59:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:srksgn$1j0n$1@gioia.aioe.org>
    user Dykus pisze tak:

    > Z ciekawości - masz jakieś pozytywne doświadczenia po takim
    > zabiegu? Czy to rzeczywiście potrafi sprawić, że np. mokre gumowe
    > dywaniki staną się po takiej jeździe suche?

    gumowe wyschną

    > Rozumiem, że temperatura powietrza wzrośnie do 30 stC, klima
    > osusza, ale sama tapicerka to nadal pozostanie zimna i chyba woda
    > z niej prędko nie wyparuje...

    Tapicerka nie wyschnie. Trzeba stanąć pod górkę, unieść
    tapicerkę, podłożyć deskę, gazety, kartony,
    przycisnąć np akumulatorem, wyciągnąć strzykawką, itp
    Odkurzacz wodny wody się nie boi.

    U mnie lekko zatkane odpływy i przelewa się przez obudowe kompa do
    kabiny.

> [...]
    > farelką, a najlepiej otwarte drzwi i samochód skierowany tak, by
    > Słońce wprost świeciło na mokrą podłogę...

    no to są wysiłki w kiereunku wysuszenia.
    od jednego przejazdu nie wyschnie.
    Ale tak robię drobnymi kroczkami do sukcesu.

  • 39. Data: 2022-01-15 00:52:48
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > silnik wytwarza nadto ciepła które wytraci w chłodnicy więc lepiej
    > nich traci w nagrzewnicy. Warunek nie może być pasażera który niarczy

    50km to .. Twizy

    > Zarabiam za granicą więc mam wywalone
    > ile to paliwa kosztuje.

    O ekologii nie słyszeli? :-)

    > mówie ci passat stoi miesiącami w Polsce i nie ma wilgoci.
    >
    > wilgoć = przeciek do kabiny.
    > dopóki nie zlikwidujesz przecieku syzyfowa praca.

    Nawet gdyby to zajęty jestem, nie mam kiedy tego szukać.