  • 11. Data: 2023-06-18 02:43:13
    Temat: Re: Szok! Działający automat telefoniczny!
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    i...@p...pl <i...@p...pl> wrote:

    > Potwierdzam, automaty w więzieniach pozostały i mają się dość dobrze :)

    Strach pytać skąd wiesz :)

    --
    Płynie sobie żółw. Spokojnie... powoli... Nagle podpływa do niego rekin.
    Żółw nic, dalej pełen spokój. Rekin się zbliża opływa go dookoła. Żółw

  • 12. Data: 2023-06-18 12:13:14
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Arnold Ziffel w
    e.invalid
    > Strach pytać skąd wiesz :)

    :) :) :)

  • 13. Data: 2023-06-18 23:32:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Strach pytać skąd wiesz :)

    A to akurat nie jest jakaś tajemnica. Przepisy zakazują posiadania
    osadzonym telefonów komórkowych, ale nakazują umożliwienie komunikowania
    się chociażby z obrońcą. I właśnie tę funkcję pełnią jeszcze
    gdzieniegdzie automaty.

  • 14. Data: 2023-06-23 20:06:45
    Od: "i...@p...pl" <i...@p...pl>

    niedziela, 18 czerwca 2023 o 02:44:58 UTC+2 Arnold Ziffel napisał(a):

    > Strach pytać skąd wiesz :)

    Działam z drugiej strony "drutu" niż myślisz :)

  • 15. Data: 2023-06-26 18:26:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Jun 2023 23:32:06 +0200, nadir wrote:

> [...]
    > osadzonym telefonów komórkowych, ale nakazują umożliwienie komunikowania
    > się chociażby z obrońcą. I właśnie tę funkcję pełnią jeszcze

    No ale o tym wiedzą najlepiej adwokaci, straznicy, osadzeni, ich
    rodziny ... strach pytać, skąd wiesz :-)

    J.

  • 16. Data: 2023-06-28 16:44:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.06.2023 o 18:26, J.F pisze:

    > No ale o tym wiedzą najlepiej adwokaci, straznicy, osadzeni, ich
    > rodziny ... strach pytać, skąd wiesz :-)

    Nie lękaj się...

    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20160002231

    Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 grudnia 2016 r. w
    sprawie regulaminu organizacyjno-porządkowego wykonywania kary
    pozbawienia wolności - § 24.

    Zresztą ja, ze trzy dekady temu, podobnie jak ircys robiłem po drugiej
    stronie druta i wtedy się dowiedziałem, że TPSA ma obowiązek montowania
    automatów wrzutowych w zakładach karnych. Z jakich to wtedy przepisów
    wynikało to już nie wnikałem.

  • 17. Data: 2023-06-29 18:35:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Jun 2023 16:44:28 +0200, nadir wrote:

> [...]
    > Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 grudnia 2016 r. w
    > sprawie regulaminu organizacyjno-porządkowego wykonywania kary

    Ale kto to zna?
    Zresztą wlasnie uchylony od początku roku ...

> [...]
    > stronie druta i wtedy się dowiedziałem, że TPSA ma obowiązek montowania
    > automatów wrzutowych w zakładach karnych. Z jakich to wtedy przepisów

    3 dekady temu, to pewnie z powyzszych plus jakis dodatkowych.

    Ale czy nadal jest zobowiązana/y?

    Ciekawe, kiedy internet wprowadzą ... a teraz kraj sie nam cyfryzuje,
    to moze i internet bedzie obowiązkowy ... przynajmniej jakis
    ograniczony.

    J.

  • 18. Data: 2023-06-30 21:53:01
    Od: PiotRek <n...@a...bbb>

    W dniu 29.06.2023 o 18:35, J.F pisze:
    WDU20160002231

    > Ale kto to zna?
    > Zresztą wlasnie uchylony od początku roku ...

    Ten jest obowiązujący:

    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20220002847

    a tam w § 11 pkt 2 ppkt 11 jest mowa o samoinkasujących aparatach
    telefonicznych lub innych środkach łączności.
    (Więcej odniesień do aparatów samoinkasujących w owym rozporządzeniu nie
    ma).

    Nie wiem, co min. Zero miał na myśli, pisząc o "innych środkach łączności".

    --
    P.

  • 19. Data: 2023-07-03 14:41:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Ale kto ma zainstalować te aparaty, to nie napisał :-)

    > (Więcej odniesień do aparatów samoinkasujących w owym rozporządzeniu nie
    > ma).
    > Nie wiem, co min. Zero miał na myśli, pisząc o "innych środkach łączności".

    Cos alternatywnego, jak sie okaże, ze samoinkasujące się skończyły?

    J.

  • 20. Data: 2023-07-03 15:34:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.07.2023 o 14:41, J.F pisze:

    > Ale kto ma zainstalować te aparaty, to nie napisał :-)

    No Ziobro.

    > Cos alternatywnego, jak sie okaże, ze samoinkasujące się skończyły?

    Od jakiegoś czasu już gmerają przy telefonii więziennej.
    https://www.newsweek.pl/polska/okopress-patryk-jaki-
    i-telefonia-dla-wiezniow-ktorej-nigdy-nie-bylo/04rv3
    c3
    https://oko.press/ziobro-telefonia-dla-wiezniow-teld
    os