  • 1. Data: 2009-07-24 10:40:04
    Temat: Szukam układu, który załączy mi przekaźnik na ustawiony czas
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Poszukuję układu, którym będę mógł włączyć jakieś urządzenie na ustawiony
    czas - max przypuśćmy 2-3 minuty, dokładność nie ma większego znaczenia 2-4
    sekundy w te czy wefte :-) nie ma znaczenia.

    Może być do kupienia gotowy lub schemat - polutuję sobie.

    Może mieć wyświetlacz i być na tzw. bajerze, ale nie koniecznie.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2009-07-24 10:59:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Poszukuję układu, (ciap)

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    Włodek

  • 3. Data: 2009-07-24 11:08:31
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    Zastosowałem ten układ, ale wciąż nie działa załączanie :-)

    Może coś w temacie?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2009-07-24 11:35:53
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Może być do kupienia gotowy lub schemat - polutuję sobie.

    google wyłączyli ? ? Czy pluszki bolą ?

  • 5. Data: 2009-07-24 11:45:53
    Od: "Kabelek" <k...@g...de>

    > Może coś w temacie?
    >
    > Pozdrawiam

    Poczytaj sobie note układu 555 i masz problem z głowy.
    Prościej chyba nie można. W sieci są tysiące schematów.
    Np.ten:
    http://ne555.bitmar.net/pliki/zegar_ciemniowy_555.pd
    Nawet spełnia twoje kryteria, ale bez tzw. bajerów

    Pozdrawiam
    Kabelek

  • 6. Data: 2009-07-24 12:08:07
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    > google wyłączyli ? ? Czy pluszki bolą ?

    E tam sezon urlopowy to i klawiatura na wczasach :-)))

  • 7. Data: 2009-07-24 12:20:59
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > E tam sezon urlopowy to i klawiatura na wczasach :-)))

    Wygoglałem schemat :-) Nawet już kupiłem części :-)

    Wieczorem posklejam.

    http://www.eres.alpha.pl/elektronika/fusion_images/s
    chematy/sch136.gif

    napiszcie mi gdzie są wyjścia z tego 555, z jednego boku jest półkoliste
    wycięcie i po prawej okrągły dołek. która to jest nóżka 1 itd.

    Rozumiem, że GND to minus (-)

    cewka przekaźnika 2 i 7?

    Czym się załącza układ? czy podaniem zasilania? Wolałbym aby był włącznik
    oraz mikrostyk który załączy mi układ a sam będzie rozłączony.

    Proszę o wyjaśnienia, bo nie znam się na tym za bardzo :-(

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 8. Data: 2009-07-24 12:26:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Agent,

    Friday, July 24, 2009, 2:20:59 PM, you wrote:

> [...]
    > napiszcie mi gdzie są wyjścia z tego 555, z jednego boku jest półkoliste
    > wycięcie i po prawej okrągły dołek. która to jest nóżka 1 itd.

    Ty sobie z nas żartujesz? Bo jeśli piszesz poważnie, to od razu sobie
    odpuść z takim poziomem wiedzy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2009-07-24 12:30:37
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ty sobie z nas żartujesz? Bo jeśli piszesz poważnie, to od razu sobie
    > odpuść z takim poziomem wiedzy.

    Ja wiem, że Ty jesteś fachowcem, ale IMHO to prościutki układzik, a
    polutować go umiem i powinienem dać sobie radę.

    Zainteresowania mam z nieco innych dziedzin a elektronika to tylko tak
    użytkowo.

    Proszę odpowiedz mi choćby dla zabawy :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 10. Data: 2009-07-24 12:40:24
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Proszę odpowiedz mi choćby dla zabawy :-)

    Dobra, se znalazłem na elektrodzie.

    A inne moje pytania?