  • 11. Data: 2009-07-24 12:42:17
    Temat: Re: Szukam układu, który załączy mi przekaźnik na ustawiony czas
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Agent 0700 pisze:

    > Dobra, se znalazłem na elektrodzie.
    >
    > A inne moje pytania?

    Też znajdziesz na elektrodzie :) Powodzenia.

    MD

  • 12. Data: 2009-07-24 12:58:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Agent,

    Friday, July 24, 2009, 2:30:37 PM, you wrote:

    > Ja wiem, że Ty jesteś fachowcem, ale IMHO to prościutki układzik, a
    > polutować go umiem i powinienem dać sobie radę.

    Wyrostek robaczkowy też sobie sam usuń - to taki prosty zabieg a nożem
    na pewno posługiwać się umiesz i powinieneś dać sobie radę.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2009-07-24 13:06:42
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Wyrostek robaczkowy też sobie sam usuń - to taki prosty zabieg a nożem
    > na pewno posługiwać się umiesz i powinieneś dać sobie radę.

    po co mam usuwać skoro działa jak należy?

    Zbudowanie układu pewnie mam zalecić Tobie i zapłacić 128 zł + VAT?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 14. Data: 2009-07-24 13:14:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Agent,

    Friday, July 24, 2009, 3:06:42 PM, you wrote:

    > po co mam usuwać skoro działa jak należy?

    Ale jakby przestał, to w sieci znajdziesz sposób - poradzisz sobie,
    nieprawdaż?

    > Zbudowanie układu pewnie mam zalecić Tobie i zapłacić 128 zł + VAT?

    Zdecydowanie nie - nie zrobiłbym tego nawet za 256 zł + VAT.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2009-07-24 13:25:10
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Zdecydowanie nie - nie zrobiłbym tego nawet za 256 zł + VAT.

    No to jest Pan drogi :-(

    Orginalny układ, od tego urządzenia kosztuje 160 zł z VAT.

    Części które kupiłem wyszły 7,5 zł (przekaźnik wymontowałem z uszkodzonego
    modułu)

    wieczorem sobie posklejam i sprzęt będzie hulał :-)

    Nie pozdrawiam

    Jacek

  • 16. Data: 2009-07-24 13:37:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Agent,

    Friday, July 24, 2009, 3:25:10 PM, you wrote:

    > No to jest Pan drogi :-(

    Bardzo. Ale to normalne, niestety. Prototypy kosztują.

    > Orginalny układ, od tego urządzenia kosztuje 160 zł z VAT.

    W sprzedaży detalicznej, w ramach masowej produkcji.

    > Części które kupiłem wyszły 7,5 zł (przekaźnik wymontowałem z uszkodzonego
    > modułu)
    > wieczorem sobie posklejam i sprzęt będzie hulał :-)

    Jasne. Ale nie będzie zgodny z jakimikolwiek normami i nie będziesz go
    mógł legalnie sprzedać.

    > Nie pozdrawiam

    Buhaha!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2009-07-24 13:42:15
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Ale jakby przestał, to w sieci znajdziesz sposób - poradzisz sobie,
    > nieprawdaż?

    > Zdecydowanie nie - nie zrobiłbym tego nawet za 256 zł + VAT.

    Czemu nie 512 albo 1024?

    MD

  • 18. Data: 2009-07-24 14:02:34
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Jasne. Ale nie będzie zgodny z jakimikolwiek normami i nie będziesz go
    > mógł legalnie sprzedać.

    To jest do mojej kuchenki mikrofalowej, w którą walnął piorun i popalił
    elektronikę.

    Magnetron działa podłączony na krótko.

    Ma działać i nie być zgodne z jakimikolwiek normami, ale ma też być
    bezpieczne i takie będzie.

    Nie chcę sprzedać mojej używanej mikrofalówki z zamontowanym włącznikiem
    czasowym - na czym będę podgrzewał michę?

    Tym razem pozdrawiam :-)

    Jacek

  • 19. Data: 2009-07-24 14:20:46
    Od: "Dino" <din0@[spamerownielubie]gazeta.pl>

    Agent 0700 napisawszy:
    > To jest do mojej kuchenki mikrofalowej, w którą walnął piorun i
    > popalił elektronikę.
    >
    > Ma działać i nie być zgodne z jakimikolwiek normami, ale ma też być
    > bezpieczne i takie będzie.

    o żesz Ty...
    Kozak z Ciebie.

    pozdro
    Dino

  • 20. Data: 2009-07-24 14:24:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Friday, July 24, 2009, 3:42:15 PM, you wrote:

    > Czemu nie 512 albo 1024?

    Za 512 zł + VAT mógłbym się już zastanowić ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl