  • 41. Data: 2010-03-13 18:08:25
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-13 14:34:35 +0100, to <t...@a...xyz> said:

    > Dlaczego? Gość może i łamał przepisy, ale przez cały ten film nie wymusił
    > pierwszeństwa ani w żaden sposób nie wszedł nikomu w drogę.

    Obejrzałeś całość?
    (ja nie dałem rady, bo wiało nudą - aż chciało się wyjść z kina)

    --
    Bydlę

  • 42. Data: 2010-03-13 18:11:44
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-13 17:18:44 +0100, Filip KK <n...@n...pl> said:

    > A skąd Ty możesz to wiedzieć ile on ma do setki?

    <http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36)>

    Tyle podaje fabryka.
    Oczywiście każdy egzemplarz może mieć odchylenia, a kierowca może
    dołożyć swoje do wyniku.

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2010-03-13 18:19:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 18:11, Bydlę pisze:

    > <http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36)>
    >
    > Tyle podaje fabryka.
    > Oczywiście każdy egzemplarz może mieć odchylenia, a kierowca może
    > dołożyć swoje do wyniku.

    Ale my nie wiemy jaki on ma silnik.

  • 44. Data: 2010-03-13 18:28:28
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 13 mar 2010 o 18:07 GMT, Filip KK napisał(a):

    > I timer w gałkach ocznych?

    LOL

    > A skąd wiesz jaki ma silnik?

    Ty chyba za to nie masz galek ocznych w ogole :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 45. Data: 2010-03-13 19:23:49
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-13 18:19:08 +0100, Filip KK <n...@n...pl> said:

    > Ale my nie wiemy jaki on ma silnik.

    Zakładamy, że napis na stronie z filmem jest prawdziwy, a tam podano
    jaki to silnik.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 46. Data: 2010-03-13 19:27:17
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 19:23, Bydlę pisze:

    > Zakładamy, że napis na stronie z filmem jest prawdziwy, a tam podano
    > jaki to silnik.
    > :-)

    A widzisz na klapie bagażnika znaczek M-power, to też wierzysz w to?

  • 47. Data: 2010-03-13 20:22:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > A widzisz na klapie bagażnika znaczek M-power, to też wierzysz w to?

    Ale po co ten koleś miałby kłamać? Przecież nie widać auta, mógł napisać,
    ze to nowe M5, a nie jakieś stare 325.

    --
    cokolwiek

  • 48. Data: 2010-03-13 20:24:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    AL wrote:

    > co nie znaczy, ze jest to bezpieczne dla innych uzytkownikow

    Tego nie napisałem.

    > Jesli gosc taki chojrak - to niech sprobuje swych sil na torze
    > zamknietym, gdzie beda 'zawodnicy' jemu podobni i wystawi filmik.

    Może próbuje?

    > Na drogach - to IMHO czysta glupota.
    > Wystarczy, ze nie przewidzi ruchu innego kierowcy i jakas rodzina jadaca
    > np. na wypoczynek juz moze nigdzie nie dojechac. (nie zawsze sie udaje)

    To prawda, przy takiej jeździe pozostaje bardzo mały margines
    bezpieczeństwa w przypadku czyjegoś nieprzewidywalnego czy wręcz głupiego
    manewru. Chodzi mi tylko o to, że pomimo łamania przepisów i dużych
    prędkości jedzie jednak płynnie i nie "po chamsku", w przeciwieństwie do
    większości innych "szybkich i wściekłych" z YT.

    --
    cokolwiek

  • 49. Data: 2010-03-13 20:25:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bydlę wrote:

    > Obejrzałeś całość?
    > (ja nie dałem rady, bo wiało nudą - aż chciało się wyjść z kina)

    Obejrzałem. ;]

    --
    cokolwiek

  • 50. Data: 2010-03-13 20:37:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.03.2010 Pawel O'Pajak <o...@g...pl> napisał/a:

    > Co kto lubi, kapelusz jedyny przepis jaki przestrzega, to ten o
    > ograniczeniu predkosci, lubi natomiast wykonac nieprzewidywalny manewr
    > bez zadnego ostrzezenia. Znacznie wiecej niebezpiecznych sytuacji w
    > mojej historii powozenia spowodowali kapelusze, niz szybcy-wsciekli.

    No tak, ten wykonywał wyłącznie przewidywalne manewry z ostrzeżeniem. Tego
    ostrzeżenia widać nie było, ale na ogół tacy nie włączają kierunkowskazów,
    bo to im przeszkadza prowadzić
    --
    Samotnik