  • 61. Data: 2010-03-13 22:58:42
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 22:20, Bydlę pisze:

    > Była sprawa na drodze: drogówka jechała za samochodem przekraczającym
    > różne przepisy, w tym te o prędkości.
    > By zmierzyć prękość, musiała jechać z taką samą prędkością.
    > Ukarany kierowca zawziął się i doniósł na policjantów, że niezgodnie z
    > pord jechali łamiąc przepisy, a nie mieli włączonych kogutów i syren,
    > więc nie byli pojazdem uprzywilejowanym.
    > Wnosił, że zagrożenie, jakie rzekomo on stwarzał swoją jazdą było vo
    > najwyżej równe temu, któ(R)e stwarzał nieoznakowany radiowóz gnając z
    > taką samą prędkością.
    >
    > Sąd przemyślał i ukarał kierowcę policyjnego mandatem.
> [...]
    Ciekawe.. Bo.. Takie sprawy są z góry wygrane dla policjanta. Mają
    przecież swój przepis, który podstawiają pod to.. I bronią się tym, że
    jest to "wyższa konieczność".

  • 62. Data: 2010-03-13 22:58:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bydlę bydl?@bydl?.pl ...

> [...]
    > taką samą prędkością.
    >
    > Sąd przemyślał i ukarał kierowcę policyjnego mandatem.

    jestes w stanie podac jakies konkretniejsze namiary.
    Bo przyznam ze oglądając UWAGA pirat nie raz czekałem, az delikwent po
    przyjeciu mandatu zapyta:
    przepraszam, a kierowca tego drugiego samochodu z filmu (radiowozu znaczy
    sie) tez zostanie ukarany?

  • 63. Data: 2010-03-13 23:18:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Chodzi mi o przyśpieszenie tego samochodu, za żadne Skarby nie ma
    > wysokiej siódemki. To po pierwsze.

    Skąd wiesz, masz radar w oczach? Nie ma nawet żadnego ujęcia, żeby to
    policzyć.

    > Po drugie ten silnik pracuje jak
    > kosiarka do trawy, muli jak 2 litrowa benzynka.

    Dźwięk jest taki, bo kamera jest zamontowana na zewnątrz auta. Pisałem to
    już.

    --
    cokolwiek

  • 64. Data: 2010-03-13 23:20:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Sądząc po tym co wypowiadasz, wiesz wszystko.

    Nie kompromituj się już, dźwięk ze stożka łatwo rozpoznać, a Ty tu z
    jakaś tapicerką wyjeżdżasz.

    --
    cokolwiek

  • 65. Data: 2010-03-13 23:24:47
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 23:18, to pisze:

    > Skąd wiesz, masz radar w oczach? Nie ma nawet żadnego ujęcia, żeby to
    > policzyć.

    Zobacz jeszcze raz jak auto się rozpędza. Widzę jak muli, chyba nie
    wiesz jak auto rwie do przodu, żeby mieć taki czas, jak ma niby ten... A
    tu jest jeszcze kamera nisko, więc tym bardziej powinno być widać efekt
    szybkiego przyśpieszania... Jednak ja tego nie widzę, śmiem twierdzić że
    taki sam efekt przyśpieszania uzyskałem golfem z silniczkiem 1.9 tdi :D

    A biegi zmienia 80 letnia babcia?

  • 66. Data: 2010-03-13 23:26:45
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 23:20, to pisze:

    > Nie kompromituj się już, dźwięk ze stożka łatwo rozpoznać, a Ty tu z
    > jakaś tapicerką wyjeżdżasz.

    A może nie miał stożka, tylko chiński blow przy przepustnicy?

  • 67. Data: 2010-03-13 23:38:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Zobacz jeszcze raz jak auto się rozpędza. Widzę jak muli, chyba nie
    > wiesz jak auto rwie do przodu, żeby mieć taki czas, jak ma niby ten...

    Moje ma 7,9 i na filmie wychodzi podobnie.

    > tu jest jeszcze kamera nisko, więc tym bardziej powinno być widać efekt
    > szybkiego przyśpieszania... Jednak ja tego nie widzę, śmiem twierdzić że
    > taki sam efekt przyśpieszania uzyskałem golfem z silniczkiem 1.9 tdi :D

    Więc nagraj z tego film, obejrzyj, porównaj. Na filmie jazda wydaje się
    dużo mniej efektowna.

    ?

    --
    cokolwiek

  • 68. Data: 2010-03-14 01:50:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 13 Mar 2010 14:31:21 +0100, to napisał(a):

    > Bo nie jest idiotą?

    Jest idiotą. Dwa auta w kadrze - zdjęcie do kosza.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 69. Data: 2010-03-14 11:35:05
    Od: mw <m...@g...com>

    On 13 Mar, 20:24, to <t...@a...xyz> wrote:
    [...]
    > To prawda, przy takiej jeździe pozostaje bardzo mały margines
    > bezpieczeństwa w przypadku czyjegoś nieprzewidywalnego czy wręcz głupiego
    > manewru. Chodzi mi tylko o to, że pomimo łamania przepisów i dużych
    > prędkości jedzie jednak płynnie i nie "po chamsku", w przeciwieństwie do
    > większości innych "szybkich i wściekłych" z YT.
    Tu się zgodzę, ale też uważam że drogi publiczne to nie miejsce na
    takie zabawy, podam jeden przykład.
    Jechaliśmy sobie spokojnie 90 km/h nagle auto zaczyna mieć ograniczoną
    przyczepność, asfalt czarny +25 stopni C, i co się okazuje, w stojącej
    kilkadziesiąt metrów dalej cysternie wiozącej mleko rozszczelnił się
    zawór, i zawartość tejże wylała się na drogę. Teraz pytanie, co by się
    stało gdy byśmy jechali nie 90 a 200.
    Swego czasu miewałem dość średnie przebiegi po polsce, 20-30tysięcy
    kilometrów, i jakimś trafem takich ciekawych zagwozdek można by
    mnożyć, od klasycznych wymuszeń, po takie zjawiska jak wyżej opisane.

  • 70. Data: 2010-03-14 11:37:58
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 23:38, to pisze:

    > Moje ma 7,9 i na filmie wychodzi podobnie.

    A kamerkę też miałeś tak nisko? Wrzuć na youtube, to zobaczymy...

    Moje ma 7.8 i na pewno nie przyśpiesza tak jak ten żółw z filmiku, tylko
    dużo bardziej agresywnie.

    > Więc nagraj z tego film, obejrzyj, porównaj. Na filmie jazda wydaje się
    > dużo mniej efektowna.

    Nie muszę porównywać, bo widzę jak muli ten samochód, naprawdę nie
    widzisz tego?

    > ?

    Ten samochód z filmiku nie schodzi poniżej 10-12 sekund do setki z taką
    zmieniarką na pokładzie.