  • 61. Data: 2010-02-26 09:42:50
    Temat: Re: TDCI kontra TDI
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    CeSaR wrote:

    > A SDI w tej grupie co robi?

    SDI to symbol oznaczajacy silniki turbo diesla w Roverach ;)

  • 62. Data: 2010-02-26 10:20:45
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > SDI to symbol oznaczajacy silniki turbo diesla w Roverach ;)

    A ja bylem przekonany ze to tylko zwykly folcwagenowski klekot... :-)

  • 63. Data: 2010-03-01 13:01:11
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    > - Traktowanie samochodu jak członka rodziny, trzymanie zapasowego silnika
    > w garażu, chociaż ten zamontowany jest całkowicie sprawny,

    no może nie przysłowiowego Yarisa ale znajomy ma Barracudę Hemi i tak ją
    traktuje jak powyżej. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 64. Data: 2010-03-01 13:02:19
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Tak to jest jak się dwóch troli spotka:)

    to po co karmisz?

    pozdrawiam
    mario

  • 65. Data: 2010-03-01 22:47:18
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no może nie przysłowiowego Yarisa ale znajomy ma Barracudę Hemi i tak ją
    > traktuje jak powyżej. :-)

    za takie auto sprzedałbym dusze diabłu :P
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900