  • 1. Data: 2021-02-26 13:04:53
    Temat: TLV431 obudowa przewlekana TO-92, poszukiwane
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    Można to gdzieś w PL dostać taniej (licząc z wysyłką) niż u
    Chińczyka?http://pl.aliexpress.com/item/400060735224
    5.html
    I żeby to jakaś malowanka nie była. Te u Chińczyka na zdjęciu wyglądają
    przyzwoicie.

    W TME mają tylko SMD
    https://www.tme.eu/pl/details/tlv431bfta

    Chińczyk przebił cenę prawie 4x względem SMD z TME.
    Interesuje mnie ilość detaliczna ~20szt, w obudowie TO-92.

  • 2. Data: 2021-02-27 16:51:04
    Temat: Re: TLV431 obudowa przewlekana TO-92, poszukiwane
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 26.02.2021 o 13:04, jedrek pisze:

    > Można to gdzieś w PL dostać taniej (licząc z wysyłką) niż u
    > (...)
    > Interesuje mnie ilość detaliczna ~20szt, w obudowie TO-92.

    Farnell to Polska, czy nie? Bo tam można znaleźć...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.