  • 1. Data: 2010-12-06 14:03:37
    Temat: UPC kupiło Astera
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    http://di.com.pl/news/34863,1,0,Wlasciciel_UPC_Polsk
    a_przejmuje_Aster.html

    Nie wiem, jak sytuacja wygląda w innych większych miastach, ale w
    Krakowie z kablówek były Aster i UPC, więc teraz będzie tylko jedna firma.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 2. Data: 2010-12-06 20:05:38
    Temat: Re: UPC kupiło Astera
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]
    >
    > Nie wiem, jak sytuacja wygląda w innych większych miastach, ale w
    > Krakowie z kablówek były Aster i UPC, więc teraz będzie tylko jedna firma.

    Ciekawe, jaka będzie opinia UOKIK.

  • 3. Data: 2010-12-06 21:41:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-06 21:05, ttt pisze:
    a_przejmuje_Aster.html

    > Ciekawe, jaka będzie opinia UOKIK.

    Łącznie mieliby jakieś 35% rynku CATV i poniżej 20% dostępu do
    internetu, więc chyba nie będzie problemu.

  • 4. Data: 2010-12-07 09:16:50
    Od: "user_zero" <u...@n...poczta.onet.pl>

    Czy ktoś wrócił uwagę jakie było zadłużenie Astera?
    Ponad 1,5 mld zł czyli prawie 200% wartości firmy.

    Pozdrawiam - user_zero

  • 5. Data: 2010-12-07 09:58:08
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-12-07 10:16, user_zero pisze:
    > Czy ktoś wrócił uwagę jakie było zadłużenie Astera?
    > Ponad 1,5 mld zł czyli prawie 200% wartości firmy.

    200% tego co zapłacili, nie jest to tożsame z wartością firmy.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2010-12-07 10:19:06
    Od: "user_zero" <u...@n...poczta.onet.pl>

    > 200% tego co zapłacili, nie jest to tożsame z wartością firmy.

    No 100% akcji firmy stanowiło 1/3 kwoty transakcji.
    Tak czy siak potężne zadłużenie.

    Pozdrawiam - user_zero

  • 7. Data: 2010-12-07 10:37:11
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-12-07 11:19, user_zero pisze:

    > No 100% akcji firmy stanowiło 1/3 kwoty transakcji.
    > Tak czy siak potężne zadłużenie.

    Zadłużenie samo w sobie w żaden sposób nie wpływa na wartość
    przedsiębiorstwa. Trzeba je porównać z wieloma innymi danmymi, chociażby
    cash flow czy EBITDA.

  • 8. Data: 2010-12-07 10:48:01
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 07.12.2010 11:37, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Zadłużenie samo w sobie w żaden sposób nie wpływa na wartość
    > przedsiębiorstwa. Trzeba je porównać z wieloma innymi danmymi, chociażby
    > cash flow czy EBITDA.

    I liczy się jeszcze baza klientów, którym można coś wcisnąć.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 9. Data: 2010-12-07 11:00:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Łącznie mieliby jakieś 35% rynku CATV i poniżej 20% dostępu do
    > internetu, więc chyba nie będzie problemu.

    No nie wiem, primo, w Warszawie to jest 100% CATV (chyba ze doliczac
    wideostrade, ale to i tak chyba marginesik), a secundo nie wiem, jak w
    telekomunikacji, ale w np. w bankowosci juz przy udziale w rynku circa
    20% Pekao nie moglo kupic calego BPH, a w dziedzinie hipermarketow sa
    decyzje w rodzaju "prosze bardzo, kupujcie siec A, ale bez sklepow w
    miastach X Y Z, bo tam by nie bylo konkurencji".

    MJ

  • 10. Data: 2010-12-07 11:05:11
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 07-12-10 12:00, Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > decyzje w rodzaju "prosze bardzo, kupujcie siec A, ale bez sklepow w
    > miastach X Y Z, bo tam by nie bylo konkurencji".

    No właśnie o to mi szło - w kilku większych miastach UPC+Aster tworzą
    praktycznie 100% catv. Z drugiej strony Aster bez tych miast jest prawie
    bezwartościowy.

    --
    Grzegorz Janoszka