  • 11. Data: 2021-02-14 19:39:13
    Temat: Re: TV produkcji LG, problem z podświetleniem
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...com>

    niedziela, 14 lutego 2021 o 19:12:31 UTC+1 Irokez napisał(a):
> [...]
    oględzin. W moim przekonaniu jest to zasilacz podający napięcie zmienne. Przecie
    napisałem :) Ale ponieważ oznaczenie typu TV wskazuje na podświetlenie LED to się
    pytam mędrców grupowych, żeby spojrzeli na schemat i sami powiedzieli.

    > PS.. niby jakie oznaczenie wskazuje LED?

    Litera L na trzeciej pozycji. Gdyby to miało być podświetlenie CCFL, byłaby to litera
    C. Tak przynajmniej jest napisane w linku który podałem.

  • 12. Data: 2021-02-14 19:51:06
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Nie trafiłem jeszcze na tą serwisówkę, byłbyś tak fajny i podrzucił na maila?
    j...@g...pl

    za darmo, klikasz nie jestem robotem, go download i po kilku sekundach
    masz linka:
    https://elektrotanya.com/lg_42lf75-zd_42lf76-zb_chas
    sis_ld75b_sm.pdf/download.html

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2021-02-14 20:06:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    >>
    > Litera L na trzeciej pozycji. Gdyby to miało być podświetlenie CCFL, byłaby to
    litera C. Tak przynajmniej jest napisane w linku który podałem.

    ehh.. niby tak, ale jak widać trochę się im symbologia zmieniała:
    https://en.tab-tv.com/?page_id=7111

    W każdym razie kompletnie nigdzie po wklepaniu symbolu TV w googlarkę
    nie wyskakuje że to LED.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2021-02-14 20:34:44
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Niby po czym mam identyfikować? Po kolorze płytki? :)

    Po kondensatorze 22p/6kV na wyjściu.

    Standardowo szukaj spuchniętych elektrolitów.

  • 15. Data: 2021-02-14 20:41:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-02-14 o 20:34, Astralny Rębajło pisze:

    > Standardowo szukaj spuchniętych elektrolitów.

    TV z 2015, więc czemu nie uszkodzonej świetlówki?

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2021-02-15 20:04:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Feb 2021 19:51:06 +0100, Irokez napisał(a):

    j...@g...pl

    > za darmo, klikasz nie jestem robotem, go download i po kilku sekundach
> [...]

    Dzięki. Mam pytanie - tam pisze 20 EEFL. Czy to znaczy że jest tam 20
    szt świetlówek? Nie mialem jeszcze w łapie tak podświetlanego TV (choć
    naprawiałem podświetlenie świetlówką w lapkach), stąd moje zdziwko :)

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 17. Data: 2021-02-15 20:59:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Dzięki. Mam pytanie - tam pisze 20 EEFL. Czy to znaczy że jest tam 20
    > szt świetlówek? Nie mialem jeszcze w łapie tak podświetlanego TV (choć
    > naprawiałem podświetlenie świetlówką w lapkach), stąd moje zdziwko :)

    Jak pisze to pewnie tak jest,
    tutaj siakiś Samsung 40 cali:
    https://youtu.be/EO2gHBJCvH0?t=1269

    PS. jest coś takiego jak google ;)

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2021-02-15 21:19:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Feb 2021 20:59:36 +0100, Irokez napisał(a):

    > PS. jest coś takiego jak google ;)

    No, wiesz, wygodniej najpierw się zapytać na grupie :) I tak robię to
    równolegle z góglowaniem. Dzięki za wyjaśnienie, tak naprawdę to nie
    wierzyłem że może być użyte tak wiele świetlówek. Ponieważ ich zasilacz
    jest podwójny, sądziłem że są dwie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-