  • 11. Data: 2022-12-21 09:54:18
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 09:41, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Bo nie jest modemem GSM i BT w wersji <5 nie drenuje baterii.

    W moim telefonie drenuje.

    > Ja ładuję watcha co tydzień/amazfit. Telefon co 3 dni

    No ale musisz go nosić.
    Jak mam ciągle nosić telefon, to watch jest mi zbędny, więc czas i
    częstotliwość jego ładowania przestaje być istotna.

  • 12. Data: 2022-12-21 11:05:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 09:54, Cavallino pisze:

> [...]

    Bo w poście otwierającym powinieneś zawrzeć te informacje, to bym miał
    ogląd na co odpisuję.

    > W moim telefonie drenuje.

    To musisz mieć jakieś zabytki. U mnie od paru lat BT działa 24h i nigdy
    nie wyłączam. W starych wersjach BT (2) tak bywało, bo nie miały funkcji
    low power.

    > No ale musisz go nosić.
    > Jak mam ciągle nosić telefon, to watch jest mi zbędny, więc czas i
    > częstotliwość jego ładowania przestaje być istotna.

    No to pozostaje Ci szukać watcha z długim życiem. Jak pisałem, nie
    znajdziesz takiego, co wytrzymuje >2dni

    Właśnie z tego powodu, zrezygnowałem z watcha z SIM. Jeszcze jak jest
    słaby zasięg GSM to potrafi zdechnąć w 1 dzień.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2022-12-21 11:37:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 11:05, LordBluzg(R)?? pisze:

    > To musisz mieć jakieś zabytki. U mnie od paru lat BT działa 24h i nigdy
    > nie wyłączam.

    A porównywałeś do zużycia przy wyłączonym?

    > No to pozostaje Ci szukać watcha z długim życiem. Jak pisałem, nie
    > znajdziesz takiego, co wytrzymuje >2dni

    Na razie pytałem o taryfy, a nie o watcha.
    Jak będę miał z jego powodu płacić extra 30 zł/m-c, to też jest zbędny....

  • 14. Data: 2022-12-21 11:49:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 11:37, Cavallino pisze:

    > A porównywałeś do zużycia przy wyłączonym?

    Tak. Praktycznie nie ma różnicy. 90% dojenia to wyswietlacz, więc jeśli
    coś skubię na telefonie to BT jest pomijalny. Nie po to mam smartfona,
    żeby 90% siedział w kieszeni. Od 3 miesięcy mam OPPO Reno7 i ładuję go
    co 4 dni nawet, bo ma większą pojemność baterii niż S8, który miałem
    poprzednio.

    Taki przypadek. Żonie kupiłem opaskę i wyłączała BT w telefonie, bo jej
    się też wydawało no i nie było ani powiadomień ani synchro, bo robiła to
    co 2 dni, znaczy wł/wył. Telefon ładowała co 2 dni. Zrobiłem jej
    eksperyment i nakazałem włączyć BT na 24/h. Efekt taki, że żaden, tzn
    nie zauważyła, żeby musiała ładować telefon codziennie albo częściej.

    > Na razie pytałem o taryfy, a nie o watcha.
    > Jak będę miał z jego powodu płacić extra 30 zł/m-c, to też jest zbędny....

    No to nie trafisz z niższą taryfą.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2022-12-21 11:58:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 11:49, LordBluzg(R)?? pisze:

    > No to nie trafisz z niższą taryfą.

    Ok, ale chociaż chciałbym poznać te, w których jest to możliwe.
    Ktoś, coś?

  • 16. Data: 2022-12-21 13:26:43
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 11:58, Cavallino pisze:

    > Ok, ale chociaż chciałbym poznać te, w których jest to możliwe.
    > Ktoś, coś?

    To zadzwoń do swojego operatora i zapytaj o KLONOWANIE, bo ceny jak i
    możliwości się zmieniają. W sieci też jest sporo artykułów na ten temat.

    https://satelitarnecyfrowe.pl/klonowanie-karty-sim/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2022-12-21 13:39:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 13:26, LordBluzg(R)?? pisze:

    > To zadzwoń do swojego operatora i zapytaj o KLONOWANIE,

    Pytanie miało na celu pominięcie drogi pytania WSZYSTKICH operatorów i
    oparcie się na kogoś kto już tą drogę przeszedł.

    Zwłaszcza że w Plusie od razu mi powiedzieli, że oni esima z tym samym
    numerem nie wydają.

  • 18. Data: 2022-12-21 14:07:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 20.12.2022 o 21:23, J.F pisze:
    > Kiedys byla Era tandem, ale tak troche zaleznie to działało.

    Dobrze działało, choć miało swoje "potrzeby", znaczy jeśli oba simy były
    w użyciu to trzeba było zainicjować rozmowę z tego, na który chcieliśmy
    otrzymywać połączenia.
    Miałem tak w radiu samochodowym - CD50 Phone w Oplu - jak nie
    zainicjowałem jakiegoś połączenia z tego radia to rozmowy nadal
    przychodziły na telefon w kieszeni mimo jazdy samochodem.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 19. Data: 2022-12-21 14:09:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-21 o 14:07, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > zainicjowałem jakiegoś połączenia z tego radia to rozmowy nadal
    > przychodziły na telefon w kieszeni mimo jazdy samochodem.

    Tam chyba można było także zainicjować aktywność jakimś krótkim kodem.

    Czy tej oferty (tandem) nie ma już w tmobilu? Całe lata zachodziłem w
    głowę, dlaczego tak przydatna usługa nie została wprowadzona u innych
    operatorów, a i w samej Erze była traktowana po macoszemu.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2022-12-21 14:25:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > No to pozostaje Ci szukać watcha z długim życiem. Jak pisałem, nie
    > znajdziesz takiego, co wytrzymuje >2dni

    Mogę popytać o szczegóły, ale kumpel ostatnio jak przyjechał do PL
    (absolutny die hard fanboy Apple) miał na nadgarstku Huawei Watch GT3 Pro :)
    7 dni to właściwie minimum - potrafi dobić do 14 dni, eSIM, NFC itp.
    Jedyny minus to Harmony OS o ile się nie mylę, ale kumpel mówi, że można
    nim płacić...
    Jeszcze lepsza bateria jest w GT2 Pro, no ale to dzięki brakowi eSIM
    pewnie :)

    Pozdrawiam - Mirek