  • 21. Data: 2022-12-21 14:27:18
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 14:09, Liwiusz pisze:

    > Tam chyba można było także zainicjować aktywność jakimś krótkim kodem.
    >
    > Czy tej oferty (tandem) nie ma już w tmobilu? Całe lata zachodziłem w
    > głowę, dlaczego tak przydatna usługa nie została wprowadzona u innych
    > operatorów, a i w samej Erze była traktowana po macoszemu.

    Może właśnie dlatego że działała jak działała?
    Przy takim dublowaniu w Orange ludziska mają problemy z sygnałem
    zajętości co najwyżej, więc widać większych brak i działa prawidłowo....

  • 22. Data: 2022-12-21 14:29:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 13:39, Cavallino pisze:
    [...]

    > Pytanie miało na celu pominięcie drogi pytania WSZYSTKICH operatorów i
    > oparcie się na kogoś kto już tą drogę przeszedł.
    >
    > Zwłaszcza że w Plusie od razu mi powiedzieli, że oni esima z tym samym
    > numerem nie wydają.

    No i najważniejsze wyciąłeś i wyjebałeś, bo dałem Ci linka do twojego
    pytania. Co teraz?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2022-12-21 14:34:48
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 14:25, Mirek Ptak pisze:

    > Mogę popytać o szczegóły, ale kumpel ostatnio jak przyjechał do PL
    > (absolutny die hard fanboy Apple) miał na nadgarstku Huawei Watch GT3
    > Pro :)
    > 7 dni to właściwie minimum - potrafi dobić do 14 dni, eSIM, NFC itp.
    > Jedyny minus to Harmony OS o ile się nie mylę, ale kumpel mówi, że można
    > nim płacić...

    Warunek jest taki, że do swojego BTS musisz mieć 200m :) Ta sama reguła
    jest w telefonach. Im dalej/słabiej do BTS tym krótszy czas pracy.

    > Jeszcze lepsza bateria jest w GT2 Pro, no ale to dzięki brakowi eSIM
    > pewnie :)

    Bateria ta sama. Problem leży modemie i jego pobieranej mocy. Co
    ciekawe, to sieci GSM różnie odpytują swoich klientów w sensie ilości
    połączeń w danym czasie, potrzebnych do zlokalizowania użytkownika co
    wpływa na dojenie baterii.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2022-12-21 14:38:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ciekawe, to sieci GSM różnie odpytują swoich klientów w sensie ilości
    > połączeń w danym czasie, potrzebnych do zlokalizowania użytkownika co

    Można to nazwać "czasem dzierżawy" :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 25. Data: 2022-12-21 14:40:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 14:29, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 21.12.2022 o 13:39, Cavallino pisze:
    > [...]
    >
    > No i najważniejsze

    Nie wiem dla kogo najważniejsze, bo dla mnie byłoby to podanie taryfy
    który to umożliwia, wraz z ceną.

    >wyciąłeś i wyjebałeś, bo dałem Ci linka do twojego
    > pytania.

    Przeczytałem całość, ale nie było tam odpowiedzi na to pytanie i w ogóle
    nie do końca na temat.
    Chyba sam nie przeczytałeś co linkujesz.

  • 26. Data: 2022-12-21 14:43:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-21 o 14:27, Cavallino pisze:

    > Może właśnie dlatego że działała jak działała?

    To znaczy jak działała? Nie korzystałem, ale z opisu wynika, że była
    całkiem przydatna, zresztą sam korzystałbym, tylko że nie miałem ani
    Ery, ani tym bardziej abonamentu.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2022-12-21 14:45:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    > ciekawe, to sieci GSM różnie odpytują swoich klientów w sensie ilości
    > połączeń w danym czasie, potrzebnych do zlokalizowania użytkownika co

    Popytałem i trochę mnie naprostował - nie płaci nim, bo jego bank nie
    obsługuje Huawei Pay, zegarek ma obsługę eSIM, ale on go nie ma
    zainstalowanego - także słyszę te dzwony - dzwonią gdzieś ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 28. Data: 2022-12-21 14:46:52
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 14:40, Cavallino pisze:
    [...]
    > Nie wiem dla kogo najważniejsze, bo dla mnie byłoby to podanie taryfy
    > który to umożliwia, wraz z ceną.

    Przecież w linku są kurwa ceny :>

    > Przeczytałem całość, ale nie było tam odpowiedzi na to pytanie i w ogóle
    > nie do końca na temat.
    > Chyba sam nie przeczytałeś co linkujesz.

    Chyba łżesz. Mam cytować z linka czy jeszcze raz przeczytasz i przeprosisz?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 29. Data: 2022-12-21 15:02:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 14:45, Mirek Ptak pisze:
    [...]
    > Popytałem i trochę mnie naprostował - nie płaci nim, bo jego bank nie
    > obsługuje Huawei Pay, zegarek ma obsługę eSIM, ale on go nie ma
    > zainstalowanego - także słyszę te dzwony - dzwonią gdzieś ;)

    Od 12lat łażę z watchem, to się trochę doświadczyłem :) Był nawet
    moment, gdzie wziąłem Samsunga za 1,6kzł i wincyj nigdy. Żył 2 lata,
    dokąd była gwarancja a potem jak to w Samsungach, zaczął się pierdolić.
    Najpierw jebły styki od ładowarki w samym waczu, potem zjebał się
    wyświetlacz w sensie elektroniki. O pasku nie wspomnę bo jebął po roku.

    Miałem tam kartę SIM ale styki tej SIM też klękły, na końcu bateria do
    wyjebania. Wyjebałem cały i NIGDY wincyj Samsunga. Teraz kończy mi się
    Amazfit Verge (3,5 roku) kończy się na baterię w sumie, bo trzyma 4 dni
    a jak był nowy to tydzień. Następny będzie albo Hujawiej albo Amazfit,
    tym bardziej Amazfit, że znajomek już wyświetlacz w Hujawieju wymieniał
    a ci, który znam z Amazfitem nie mieli żadnych problemów.

    Ostatnio pojawił się jednak mały problem z Amazfit, bo przy Andku 13 i
    aplikacji Zepp, nie działa synchro kroków. Reszta się synchronizuje,
    ciekawe czy wyjdzie szybko łatka.

    Na dodatek Amazfit oparty jest o Andka i bez problemu mozna sobie
    modować cokolwiek. Mam u siebie VLC, przeglądarkę, Alexa ładnie działa i
    jest progs do budowy własnej tarczy (Face). Na Hujawieju tego nie
    osiągniesz. a w/w łącznie z j.polskim sam sobie wgrywałem.

    Preferuję tylko te, co mają dźwięk. Reszta mnie nie interesuje.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 30. Data: 2022-12-21 16:34:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 14:43, Liwiusz pisze:

    > To znaczy jak działała? Nie korzystałem, ale z opisu wynika, że była
    > całkiem przydatna,

    Ja odniosłem inne wrażenie.
    Dopóki nic nie zrobiłeś, to drugie urządzenie nie zadzwoniłoby i nawet
    byś nie wiedział że ktoś się chciał kontaktować.
    Jak dla mnie to bezsens totalny, potrzebowałbym czegoś działającego
    dokładnie odwrotnie.