  • 31. Data: 2022-12-21 16:46:04
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 14:46, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 21.12.2022 o 14:40, Cavallino pisze:
    > [...]
    >
    > Przecież w linku są kurwa ceny :>

    No są.
    Podsumowuje je jedno zdanie (o Orange):

    "Bardziej korzystne warunki operator przygotował dla klientów Orange
    Flex. Za pierwszą dodatkową kartę SIM, lub eSIM nie jest pobierana żadna
    opłata."

    A ja pytałem o coś tańszego niż Orange Flex.

    Do tego artykuł jest sprzed minimum 1,5 roku, opisuje inny stan
    faktyczny i inne taryfy.
    Ciężko się nim posiłkować.

    Np. Play już dawno ma eSim.

    A o abonamenty z cyrografami (tak ma T-Mobile) nie pytałem....

    Zresztą:
    "W ramach usługi Tandem klient może otrzymać w salonie specjalny zestaw
    kart. Ofertę mogą aktywować za darmo abonenci i klienci biznesowi.
    Urządzenie, z którego zamierzasz w danym momencie korzystać, należy
    uaktywnić, wybierając numer 9600. "

    Tylko się uśmiechnąć można z takiego "rozwiązania"....

    > Chyba łżesz.

    No jasne.
    Zwykle tak kończysz dyskusję, gdy nie masz racji,
    A jak Ci się potem pokaże, to morda w kubeł i brak przeprosin za
    oszczerstwa.....

    > Mam cytować z linka

    Dajesz...

  • 32. Data: 2022-12-21 16:58:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 16:46, Cavallino pisze:

    > No są.

    A pytałeś o ceny, no i kurwa kłamałeś, że nie podałem.

    > No jasne.
    > Zwykle tak kończysz dyskusję, gdy nie masz racji,

    Gdzie widzisz EOD? Znowu kłamiesz, jak zwykle.

    > A jak Ci się potem pokaże, to morda w kubeł i brak przeprosin za
    > oszczerstwa.....

    Co mi pokazałeś?

    > Dajesz...

    "To nie koniec oferty T-Mbile w kwestii kopiowania kart SIM. Operator w
    2020 roku udostępnił klientom indywidualnym i biznesowym technologię
    eSIM. Do głównego numeru klient może dołączyć aż 4 karty wirtualne.
    Usługa kosztuje 9 zł miesięcznie. Aktywację usług przeprowadza
    telefoniczny konsultant lub pracownik salonu."

    Noi kurwa masz czarno na białym swoje kłamolstwo :]

    CBDU

    Teraz pewnie, jak napisałem wcześniej, nie przeprosisz i spierdolisz z
    wątku.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 33. Data: 2022-12-21 18:01:01
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > opłata."
    >
    > A ja pytałem o coś tańszego niż Orange Flex.

    Ty jesteś normalny? Pytasz o coś tańszego niż "żadna opłata"?

    Może mają ci dopłacić?

    Generalnie/podsumowując, dostałeś linka do WSZYSTKICH 4 operatorów i ich
    możliwości. Chuj wie o czego szukasz bo w linku są opisy i ceny.

    Potem stwierdzasz że w linku nie jest nic na temat i w ogóle chujnia bo
    ty szukasz czegoś co jest taniej niz zero (Orange) i jak Ci wczesniej
    piszę że taniej nie znajdziesz to drążysz temat. Nachuj?

    Szukać ci się nie chce, dzwonić też nie, czytać też nie?

    Podać na tacy i pocałować w dupę?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 34. Data: 2022-12-21 20:04:22
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/12/2022 07:53 am, Cavallino wrote:
    > Czy ktoś poza Orange Flex oferuje dodatkowy sim (lub eSim) na tym samym
    > numerze telefonu?
    > Raczej potrzebna jest oferta na kartę i to tańsza niż 30 zł/mc w sumie.
    >
    > Cel jest taki, żeby phone i watch działały całkowicie niezależnie i nie
    > generowało to specjalnie dodatkowych kosztów.
    >
    > Ktoś, coś?

    Jedyne co mi przychodzi do glowy to przekierowanie rozmowy na drugi numer.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 35. Data: 2022-12-21 20:10:58
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 20/12/2022 10:03 pm, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Watch z SIM jest chujowy, bo trzeba ładować codziennie, no dobra, co dwa
    > dni, nawet jak nie gadasz. Miałem/wiem i to nawet różne modele. Pierwszy

    Ja nie wiem co wy macie za zegarki, telefony co to dzialaja po dwa dni. Moj
    Huawei Watch 2 LTE (wear os 2) przy wlaczonym GSM zjadlby baterie w 5-6
    godzin (pewnie bo nigdy do tego nie dopuscilem). Ostatecznie to wylaczylem.
    Telefony tez przy normalnym uzywaniu max. 1 dzien.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 36. Data: 2022-12-21 20:24:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 20:04, 2late pisze:

    > Jedyne co mi przychodzi do glowy to przekierowanie rozmowy na drugi numer.

    ZTCP to Samsung GearS z SIM/inny numer, który miałem, miał taką opcję w
    apce na telefon, że robił to samoczynnie. Kiedy był podłączony przez BT
    to działał przez BT a kiedy zostawiłem w domu telefon to przekierowanie
    działało automatycznie i chyba jako VOIP (nie pamiętam) wiem, że
    musiałem mieć włączony NET w jednym i drugim.

    Też mnie wkurwiało więc wyłączyłem w końcu, bo modem wpierdalał baterię
    w szybkim tempie.

    Nie mam pojęcia, czy nadal Samsung świadczy taką usługę. Trzeba poczytać.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 37. Data: 2022-12-21 21:28:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-21 o 16:34, Cavallino pisze:

    > Ja odniosłem inne wrażenie.
    > Dopóki nic nie zrobiłeś, to drugie urządzenie nie zadzwoniłoby i nawet
    > byś nie wiedział że ktoś się chciał kontaktować.
    > Jak dla mnie to bezsens totalny, potrzebowałbym czegoś działającego
    > dokładnie odwrotnie.

    Tak to działało. W tamtych czasach nie myślałem nad równoczesnym
    używaniem dwóch urządzeń. To bardziej było jako wygoda "mam smartfona i
    normalny telefon, jak mi padnie bateria, albo jak idę pić i nie biorę
    smartfona, to nie muszę przekładać karty".

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2022-12-21 21:30:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-21 o 18:01, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Ty jesteś normalny? Pytasz o coś tańszego niż "żadna opłata"?
    >
    > Może mają ci dopłacić?

    Chyba chodzi o coś tańszego niż abonament we flex.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2022-12-21 22:02:11
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/12/2022 07:24 pm, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > szybkim tempie.
    >
    > Nie mam pojęcia, czy nadal Samsung świadczy taką usługę. Trzeba poczytać.

    Mma dwa samsungi i nie kojarze ale to o czym mysle to przekierowanie na
    poziomie operatora. Gdzies na jakiejs stronie z ustawieniami (za duzo mam
    tych kart SIM, nie pamietam), widzialem opcje przekierowania na inny numer.
    Nigdy sie nie skusilem, bo placisz jak ktos do ciebie dzwoni. ;)

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 40. Data: 2022-12-21 22:19:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.12.2022 o 22:02, 2late pisze:

> [...]
    > mam tych kart SIM, nie pamietam), widzialem opcje przekierowania na inny
    > numer. Nigdy sie nie skusilem, bo placisz jak ktos do ciebie dzwoni. ;)

    Eee, no ja od zawsze mam "nolimit" więc mi titało :)

    Moment, skrobnę do wujka Google...
    Na szybko:
    https://youtu.be/YvvJWG6KNdU?t=280

    I jakiś text:

    "O wiele praktyczniejszy jest tryb przekierowania połączeń; jeśli ktoś
    zadzwoni na telefon, który został w domu, połączenie zostanie
    przekierowane na zegarek. Analogicznie sprawa wygląda w przypadku
    SMS-ów, co szczególnie docenią zapewne osoby aktywnie fizycznie, które
    nie lubią biegać ze smartfonem w kieszeni, a jednocześnie nie chciałyby
    tracić łączności ze światem.
    Ważna uwaga: możliwość przekierowania połączeń uzależniona jest nie
    tylko od operatora, ale i wybranej oferty, więc nie mogę zagwarantować,
    że będzie to działało u każdego. Upewnijcie się zatem, że Wasz operator
    nie wprowadził na tym polu żadnych ograniczeń.

    Karta SIM zapewnia też transfer danych. Wielogodzinne surfowanie po
    sieci z poziomu zegarka raczej ulokowane jest dość nisko w zestawieniu
    najprzyjemniejszych czynności na świecie, ale może się przydać na
    przykład, gdy bateria w telefonie padnie, a musimy szybko coś wygooglać."

    https://komorkomania.pl/samsung-gear-s-test-i-recenz
    ja,6779510677071489a

    --
    LordBluzg(R)??