    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Te co skaczo nie tancujo
    Date: Thu, 5 May 2022 15:23:08 +0100

    On 04/05/2022 18:55, rAzor wrote:
    > Umicie tak tympaki ?
    >
    > Okolicznościami łagodzącymi dla sądu był fakt przyznania się do winy,
    > uregulowany tryb życia oraz zasługi artystyczne.
    >
    > Umicie po pijaku rajdowac 7 kilołmetrów i nie spowodowac wypadku ?
    > Sie sie przyznac i miec zaslugi artystyczne
    >
    > Kurwie ja spiewalem na ognisku bedzie to zasluga ? Chleje codziennie w
    > wabrzychu czyli mam uregulowany tryb
    >
    > Dawac rusofoby tu albo wypierdalac stont

    Z reguly sad bierze po uwage okolicznosci lagodzace przy kazdym wyroku
    nie tylko za jazde pod wplywem. Nie bardzo rozumiem w czym jest problem
    z tym wyrokiem. Dostala czy tam dostanie zakaz prowadze nia pojazdow na
    X lat i do tego zaplaci 70k PLN grzywny. Czego bys jeszcze chcial, zeby
    odpowiadala za zabojstwo bo mogla kogos przeciez zabic?