  • 11. Data: 2010-11-14 09:51:31
    Temat: Re: Telewizja w internecie
    Od: NOC <n...@p...pl>

    On 13 Lis, 21:10, Tomasz Kruk Czarnet <f...@g...com> wrote:

    > http://plix.pl/pl/member
    >
    > w razie jakby ktoś się czepiał to mogą się tym wykręcić

    Ciekawe, ciekawe...

  • 12. Data: 2010-11-14 09:53:21
    Od: mryf <m...@g...com>

  • 13. Data: 2010-11-14 10:27:00
    Od: "Piotrek" <p...@n...pl>

    Witam,
    zainteresował mnie ten problem i próbuje wyszukać dokumenty w RIPE
    określające użycie pola Country.
    Generalnie wygląda na to, że ta kwestia nie jest uregulowana. Dopiero od
    niedawna tak naprawdę przy dystrybucja zwłaszcza contentu video jest
    kładziony naciska na ograniczanie dostępu ze względów licencyjnych.

    O ile jeszcze można by było się zabezpieczyć w podziale między RIR (gdyż
    dlaczego klasa US miała by być w części alkacji RIPE), o tyle w obrębie EU
    sprawa może się komplikować.

    Piotrek P. 'g0blin'