    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Telewizor Elektron D350 (?) /352 (?) /382i (?)
    Date: Wed, 20 May 2009 19:52:57 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Telewizor jak w temacie, sęk w tym, że ni wiem która nazwa jest poprawna, bo
    dyktowano mi ją przez telefon.Raczej ta ostatnie (382i) Ktos chce ten telewizor
    podarować dziecku z rodziny, która nie ma telewizora... Tak, są niestety
    rodziny, które nie mają nawet telewizora.

    Ja będę ten telewizor podłączął, i w związku z tym mam kilka pytań.

    1. Czy do tego telewizora da się podłączyć DVD lub tuner satelitarny /ma wjście
    composite/scart /?
    2. Na ile taki gruchot jest bezpieczny (np rozjechane wysoie napięcie= RTG
    więcej, niż typowo itp)
    3. Wszelkie inne opinie mile widziane.

    A teraz wyjaśniene, skąd te moje pytania. Chcę kupić temu dzieciakowi
    odtwarzacz DVD, ale bez telewizora to nic pooglądać się nie da. Telewizor będxi
    więc podarowny od wspólnych znajomych, którzy używali go w kuchni jeszcze 6
    miesięcy temu.
    Zastanwaiam sie jednak, czy nie byłoby lepiej zamiast tego DVD kupić dziecku
    mały, ale nowy telewizor ??? Może przesasdzam, ale ten dzieciak będzie przed
    tym telewizorem trochę siedział, i wolabtym aby to siedzenei było bezpieczne.