  • 101. Data: 2020-11-13 01:07:10
    Temat: Re: [OT] Tesla do Chorwacji
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-11-12 23:29, heby wrote:

    > A mnie tam zabiło coś innego. Matko, jaki ten ekran mapy nieresponsywny.
    > Odrysowuje te kwadraty jak poganiany 8 bitami. Nie da się tego używać...

    Mapki składają się z kwadratowego podkładu na którym wyrysowuje się
    trasy czy co tam chcesz. I ten podkład w necie jest. Możesz sobie wziąć
    Google albo UMP albo OSM albo coś innego.

  • 102. Data: 2020-11-13 01:13:26
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-11-12 22:46, J.F. wrote:
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=r0H6uXLSbSs

    >Ale to bryka za 300 tysięcy a nie 20, tyle co twoja! Chyba od bryki
    >za tyle kasy można oczekiwać dużego baku i dobrych osiągów.

    Ale jak to ma byc wypasiona bryka za 300 tys, to przeciez nie
    cysterna.
    A dobre osiagi ... szybko zuzywaja paliwo.

    >No nie :-) Chcę zjeść normalny obiad a tam nie ma ładowarki. Przy
    >jednym zajeździe w Polsce dopiero widziałem, ale zamknięty był, więc
    >bym nie zjadł.

    A znasz dobra knajpe przy tej trasie ?
    Jak nie znasz, to sie mozesz zatrzymac przy takiej z ladowarka :-)

    >No tak, no tak, ale nie 3h.

    Dlatego do czasu googla doliczylem godzine. Szczegolnie gdy i tak
    trzeba jeszcze winietek szukac.

    >Ale nie mam garażu bo w garażu stoi normalny samochód :-)

    To sobie zamienisz :-)

    >Ile Biedronek ma ładowarki? Kiedy będą miały? Dine będzie miał?

    To polubisz zakupy w tych, co beda mialy :-)

    >No i właśnie, wtedy nie ma problemu, ale .. jeszcze raz, jak mi się
    >nie chce iść 300m to jak miałoby mi się chcieć jechać do stacji
    >ładowania?

    Jechac to inna rozmowa. Ile masz do Biedronki ... a ile trwa dojazd
    odbyty "przy okazji" ?

    >Najbliższa jest jakieś 2..3km i nic wokół nie ma poza blokami.
    >Przeprowadzić się mam?

    Czemu nie ... bo na razie, to wychodzi, ze powinienes jezdzic
    tramwajem :-)

    Poza tym potrzebujesz nie ladowarke, tylko miejsce parkingowe i
    gniazdko.
    Sasiedzi sie pewnie na staly przydzial miejsca nie zgodza ... ale sa
    takie, gdzie tak jest.

    >Czyli nie możesz. Kiedyś jakiś mały procent będzie miał, ale to nadal
    >nie wypełni twoich potrzeb. Są jakieś koncepcje by w każdym
    >nowobudowanym budynku była ładowarka, ale ... tak samo jest przepis
    >mówiący o tym by w bloku był AZART. No i jest, ale analogowy.

    Sygnal antenowy jest analogowy.

    >Biedronka to hipermarket i nawet tam nie ma. Podobnie jak toalety. Co
    >powstanie wcześniej?

    Jak kierownictwo zobaczy potrzebe, to myslisz ze ile mu zajmie
    ustawienie ?

    Juz pewnie maja wlasny parking, transformator ...

    I miasto sie wycofalo ?

    J.

  • 103. Data: 2020-11-13 07:33:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-11-2020 o 23:46, J.F. pisze:

    > Ale ile wydales na obiady i ile kg przytyles w 3.5 miesiaca ? :-)

    Tyle samo co wydałbym przy jeżdżeniu benzyniakiem.
    Albo i mniej, bo miałem więcej spacerków.

  • 104. Data: 2020-11-13 08:00:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/11/2020 01:07, kk wrote:
    > Mapki składają się z kwadratowego podkładu na którym wyrysowuje się
    > trasy czy co tam chcesz. I ten podkład w necie jest. Możesz sobie wziąć
    > Google albo UMP albo OSM albo coś innego.

    Nie chodzi o podkład tylko szybkośc odrysowania ekranu, wygląda jak by
    procesor w Tesli zajmujący się tym był kilka razy słabszy niż w
    najtańszej komórce Medion.

  • 105. Data: 2020-11-13 14:46:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, heby.
    On 13.11.2020 08:00 you wrote:

    > Nie chodzi o podkład tylko szybkośc odrysowania ekranu, wygląda jak
    > by procesor w Tesli zajmujący się tym był kilka razy słabszy niż w
    > najtańszej komórce Medion.

    To zdecydowanie nie problem procesora ale łączą internetowego.

    --
    Pete

  • 106. Data: 2020-11-13 20:24:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/11/2020 14:46, Pete wrote:
    > To zdecydowanie nie problem procesora ale łączą internetowego.

    Oczywiśćie, przeciez to lagowanie ekranu vs dotyk musi iść przez internet ;)

  • 107. Data: 2020-11-13 22:28:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-11-13 00:55, J.F. wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > Biznesmen/inteligent. On sobie jezdzi, a my placimy :-(

    Ale żeby nawet w święta tak za darmochę jeździć?!

  • 108. Data: 2020-11-14 07:46:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rewolucyjne podejście Lidla: wprowadzili płatne parkingi i bezpłatne ładowarki?
    Klient z Twizy mniej awanturujący się?

    -----

  • 109. Data: 2020-11-14 11:15:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, heby.
    On 13.11.2020 20:24 you wrote:

    > Oczywiśćie, przeciez to lagowanie ekranu vs dotyk musi iść przez
    > internet ;)

    Wyciąłeś celowo wcześniejszą wypowiedź?

    Żeby wyrysować mapę, komputer musi skądś ja mieć.

    Ciekawe skąd?

    --
    Pete

  • 110. Data: 2020-11-14 17:04:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-11-13 01:13, J.F. wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > Ale jak to ma byc wypasiona bryka za 300 tys, to przeciez nie cysterna.
    > A dobre osiagi ... szybko zuzywaja paliwo.

    On tą Teslą jedzie pewnie 110km/h. Przy takiej prędkości spalinową bryką
    za 300 tys. przejedzie cały dystans :-)

    > A znasz dobra knajpe przy tej trasie ?
    > Jak nie znasz, to sie mozesz zatrzymac przy takiej z ladowarka :-)

    Ale zrozum, na tyle knajp w Polsce tylko jedna miała ładowarkę. Ja nie
    chcę być skazany na Maca albo coś podobnego.

    > Dlatego do czasu googla doliczylem godzine. Szczegolnie gdy i tak trzeba
    > jeszcze winietek szukac.

    Przy winietkach wybudowali stacje ładowania?

    > To sobie zamienisz :-)

    Nie chce mi się. Miejski ma być pod ręką, czyli przy wejściu do domu.
    Niestety zwykle nie ma tam ładowarki.

    > To polubisz zakupy w tych, co beda mialy :-)

    To się aktualnie sprowadza do tego by jechać w drugą stronę a nie po drodze.

    > Jechac to inna rozmowa. Ile masz do Biedronki ... a ile trwa dojazd
    > odbyty "przy okazji" ?

    Biedronek jest dużo. Na mojej kilkukilometrowej (!!!) trasie do pracy
    jest ich 5. Ale nie zanosi się na ładowarki przy nich bo to dla "plebsu"
    jest. Do ładowarki przy sklepie mam z 7km. Upadające Tesco. Zdarza się,
    że jadę tam po kawę. Ostatnio bardzo rzadko bo nie ma gdzie tej kawy pić.

    > Czemu nie ... bo na razie, to wychodzi, ze powinienes jezdzic tramwajem :-)

    Po czym?! :-)

    > Poza tym potrzebujesz nie ladowarke, tylko miejsce parkingowe i gniazdko.
    > Sasiedzi sie pewnie na staly przydzial miejsca nie zgodza ... ale sa
    > takie, gdzie tak jest.

    Ale ja mam dwa miejsca parkingowe bo Twizy mieści się między samochodami
    i przed kioskiem. Kto mi to zajmie? Właściele dwóch kolejnych Twizy? :-)
    Tylko na gniazdko musiałbym mieć zgodę i sfinansować je sam.

    > Sygnal antenowy jest analogowy.

    Ale zakres jest dla cyfrowej a rozprowadzanie w zakresie kablowej. Więc
    nie ma.

    > Jak kierownictwo zobaczy potrzebe, to myslisz ze ile mu zajmie ustawienie ?

    No i po co Biedronkom ładowarka?

    > Juz pewnie maja wlasny parking, transformator ...

    Te Biedronki to zło jest. Monopolizują rynek.

    > I miasto sie wycofalo ?

    No chyba. Nie śledzę tego.