  • 21. Data: 2022-10-13 00:42:23
    Temat: Re: To jest Firma!!
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 12.10.2022 o 16:34, _Master_ pisze:

    > Widzisz... Ja zmniejszam ślad węglowy tnąc cytaty a Ty SMRODZISZ przez
    > wysyłanie dwa razy tego samego.

    To ile to jest w stosunku do tego ile twój samochód smrodzi?

    > I Jak tu walczyć z ociepleniem klimatu?

    Na dzidy.

  • 22. Data: 2022-10-13 01:25:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 12.10.2022 o 12:19, trybun pisze:

    > Nie bardzo rozumiem twój styl bycia. Ktoś z własnej nieprzymuszonej woli
    > daje albo chce dać prezent a ty masz mu to za złe..

    Za moje pieniądze daje mi prezent i mam się z tego cieszyć?

    > Twoja identyfikacja
    > to nie sprawa telekomów a władców tej krainy którzy chcą wiedzieć o nas
    > wszystko.

    Więc mogłyby te telekomy nie używać daty z tego PESELa.

    > A co do wszystkich innych usługodawców to czekam z dużą nadzieją że i
    > oni zaczna dawać prezenty, z okazji a nawet i bez okazji.

    Za twoje pieniądze, jw.

    > A tak nawiasem, dostałem laurkę i od Orange mimo tego że już nie jestem
    > ich klientem a mam tylko aktywną kartę i nieusuniętą aplikację w
    > telefonie. Jednak ci nie szarpnęli się na jakieś bonusy w ramach prezentu.

    No, zwykła reklama. Teraz tutaj piszesz i reklamujesz firmę. Jakbyś o
    nich zapomniał to byśmy może nie usłyszeli o tej firmie.

  • 23. Data: 2022-10-13 09:15:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-13-października-2022 o 00:42, ii pisze:
    > To ile to jest w stosunku do tego ile twój samochód smrodzi?

    Dokładnie tyle ile UE może obniżyć "wydalanie" choćby się nawet zesrało
    w porównaniu z całkowitym wydzielaniem ludzi na planecie o naturalnych
    zjawiskach przyrody nie wspominając.

    Nie warto? ;--)

  • 24. Data: 2022-10-13 10:07:30
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 13.10.2022 o 01:25, ii pisze:

    > Za moje pieniądze daje mi prezent i mam się z tego cieszyć?

    Oczywiście, przecie wzorem innych mogliby nic nie dać.

> [...]

    > No, zwykła reklama. Teraz tutaj piszesz i reklamujesz firmę. Jakbyś o
    > nich zapomniał to byśmy może nie usłyszeli o tej firmie.

    Moim zdaniem zrobiłem dobra robotę.  A omawiana firma zasługuje na
    wyróżnienie i dużego plusa.

  • 25. Data: 2022-10-13 10:08:00
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 12.10.2022 o 16:31, _Master_ pisze:
    > Mój czytnik ma się dobrze.
    >
    > Jeśli nie potrafisz przeczytać informacji o tym z serwera to świadczy
    > o Twojej ułomności
    >
    > Spokojnie ten do którego "poleciało"" na pewno skuma.
    >
    > Chociaż... ;-)

    Jak ma się dobrze to dlaczego ja nie mam pojęcia o czym Ty pie*dolisz?

  • 26. Data: 2022-10-13 10:08:35
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Widzisz... Ja zmniejszam ślad węglowy tnąc cytaty a Ty SMRODZISZ przez
    > wysyłanie dwa razy tego samego.
    >
    > I Jak tu walczyć z ociepleniem klimatu?

    Ale chyba zdajesz sobie sprawę że tak dyskutować się nie da?

  • 27. Data: 2022-10-13 14:42:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-13-października-2022 o 10:08, trybun pisze:
    > Jak ma się dobrze to dlaczego ja nie mam pojęcia o czym Ty pie*dolisz?

    Lejek. Takie urządzenie ;-)

  • 28. Data: 2022-10-13 14:44:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-13-października-2022 o 10:08, trybun pisze:
    > Ale chyba zdajesz sobie sprawę że tak dyskutować się nie da?

    Nie dostrzegasz analogii?
    Nie wiesz co to lejek?
    Czy nie wiesz jak korzystać z serwera news?

  • 29. Data: 2022-10-14 18:19:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 13.10.2022 o 10:07, trybun pisze:

    > Oczywiście, przecie wzorem innych mogliby nic nie dać.

    No chyba powinni przeznaczyć pieniądze na realizację usług a nie prezenty.

    > Jw.

    Jw.

    > Moim zdaniem zrobiłem dobra robotę.

    Frajer.

    > A omawiana firma zasługuje na
    > wyróżnienie i dużego plusa.

    No wyróżnia się. Prezenty rozdaje a jak szukałem dostawcy internetu to
    okazała się najdroższa.

  • 30. Data: 2022-10-16 08:30:23
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 14.10.2022 o 18:19, ii pisze:

    > No chyba powinni przeznaczyć pieniądze na realizację usług a nie
    > prezenty.

    Realizują jedno i drugie. Najbliższy przekaźnik Minusa i Play - około
    10km, Orange - 8km, T-M - 350m. Poza tym w przypadku takich prezentów
    nie ma mowy o jakichkolwiek stratach finansowych firmy.

    Z powodu? Przecie to nie oni wymuszają podawanie im dokładnych swoich
    danych. A skoro je mają to dlaczego by mieli ich nie wykorzystywać. I
    jeszcze raz - to nie oni są winni obdzierania swojego klienta z listka
    figowego.

    > Jw.

    > Frajer.

    Licz się ze słowami i uzasadnij.

    > No wyróżnia się. Prezenty rozdaje a jak szukałem dostawcy internetu to
    > okazała się najdroższa.

    Ja wybrałem ze względu na najlepsze warunki. Prezenty to tylko taki miły
    dodatek z ich strony.