  • 1. Data: 2009-06-16 09:30:15
    Temat: Tranzystor IR014D
    Od: TomekO <b...@w...pl>

    Witam
    Spotkał ktoś z Was taki tranzystor?
    Szukam w Internecie i brak wyników.
    Znajomy poprosił mnie bym mu coś takiego znalazł.
    Było to gdzieś w układzie zapłonowym w samochodzie.
    Na chwilę obecną nie mam kontaktu ze znajomym by podać więcej
    informacji. Podobno jest to jakiś MOSFET.

    Pozdrawiam
    Tomasz Ochal

  • 2. Data: 2009-06-16 09:51:23
    Temat: Re: Tranzystor IR014D
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomekO" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na chwilę obecną nie mam kontaktu ze znajomym by podać więcej
    > informacji. Podobno jest to jakiś MOSFET.

    No to niech znajomy patrzy na www.irf.com i szuka, bo chyba cos
    pomylil.

    J.

  • 3. Data: 2009-06-16 11:42:43
    Od: Paweł Sujkowski <p...@n...com>

    Witam

    > Było to gdzieś w układzie zapłonowym w samochodzie.
    > Podobno jest to jakiś MOSFET.

    Jeśli w układzie zapłonowym, to może IGBT. Cewka zapłonowa we
    współczesnych układac sterowana jest właśnie za pośrednictwem IGBT. IR
    ma w ofercie IRGS/IRGB/IRGSL14C40 (oznaczenie w zależności od obudowy).

    Paweł

  • 4. Data: 2009-06-16 12:37:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello TomekO,

    Tuesday, June 16, 2009, 11:30:15 AM, you wrote:

    > Spotkał ktoś z Was taki tranzystor?

    Spotkał IRFD014 - śmieszny MOSFET w obudowie DIP-4. Niegdyś
    produkowany przez IR obecnie przez Vishay.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2009-06-16 17:35:23
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    TomekO pisze:

    > Spotkał ktoś z Was taki tranzystor?

    Proszę poszukać:
    http://elenota.pl/search.php?szuk=014&man=Internatio
    nal+Rectifier&ile=50&start=0
    EM

  • 6. Data: 2009-06-18 08:12:38
    Od: TomekO <b...@w...pl>

    EM pisze:

    > Proszę poszukać:
    > http://elenota.pl/search.php?szuk=014&man=Internatio
    nal+Rectifier&ile=50&start=0

    Dzięki
    To będzie któryś z tych które są w linku.
    Widziałem ten tranzystor i oznaczenie jest takie jak w temacie.
    Siedział w elektronice od Łady Niwy.

    Pozdrawiam
    Tomasz Ochal