  • 1. Data: 2011-05-15 22:23:02
    Temat: Trasa PL -> ITA
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Witajcie,

    Zabieram rodzinke na wczasy do Włoch - co muszę wiedzieć (oprócz winiet),
    wybierając się w podróż przez Czechy, Austrie i Włochy?
    Na pokładzie: 2 latek, 8 latka, 2 dorosłych.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2011-05-15 23:23:05
    Temat: Re: Trasa PL -> ITA
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2011-05-15 22:23, Verox pisze:

    > Zabieram rodzinke na wczasy do Włoch - co muszę wiedzieć (oprócz winiet),
    > wybierając się w podróż przez Czechy, Austrie i Włochy?
    > Na pokładzie: 2 latek, 8 latka, 2 dorosłych.

    W Austrii nie wolno używać CB

    --
    Dominik

  • 3. Data: 2011-05-16 09:31:30
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 15 May 2011 23:23:05 +0200, Dominik napisał:

    > W Austrii nie wolno używać CB

    A nie jest to tak że nie wolno używać tylko w AM ?

  • 4. Data: 2011-05-16 11:08:17
    Od: "Paweł Kajak" <a...@o...pl>

    Witam!
    Napisz, kolego skąd ruszasz i dokąd mniej więcej jedziesz. To może mieć
    znaczenie jeśli chodzi o jakieś praktyczne rady.
    Np. jeśli jedziesz z zachodniej Polski to pewnie czeka Cię przeprawa przez
    przełęcz Brenner. Bardzo widowiskowa droga, ale płatna (jeśłi mnie pamięć
    nie myli to 10 euro). Jeśłi jedziesz samochodem na gaz to możesz spotkać się
    na terenie NIemiec ze stacjami które mają inną wtyczkę przy dystrybutorze i
    musisz mieć przejściówkę. Na kilku stacjach spotkałem się z potrzebą
    zapłacenia kaucji na wypożyczenie takiej przejściówki.

    Pawel Kajak
    Biala MAZDA 323 HB '92 (+naklejka)
    Renault Espace 2.0T (też z naklejką)

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrnit0dh6.e99.antispam_verox@matrix.verox.pl..
    .

  • 5. Data: 2011-05-16 11:53:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł Kajak" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przełęcz Brenner. Bardzo widowiskowa droga, ale płatna (jeśłi mnie pamięć

    Obok jest równoległa, zwykła, ale darmowa droga.
    To samo dotyczy przejazdu Ga-Pa - Insbruck, nie ma sensu kupować
    austriackiej naklejki na tak krótki odcinek.

  • 6. Data: 2011-05-16 13:32:13
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Mon, 16 May 2011 11:08:17 +0200, Paweł Kajak napisał:
> [...]
    > musisz mieć przejściówkę. Na kilku stacjach spotkałem się z potrzebą
    > zapłacenia kaucji na wypożyczenie takiej przejściówki.

    Będe jechał z Gliwic. Pierwsza przymiarka do trasy:

    Gliwice -> Rybnik -> Ostrava -> Olomuc -> Brno -> Wieden -> Graz -> Klagenfurt

    i potem już Włochy

  • 7. Data: 2011-05-16 13:34:08
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > A nie jest to tak że nie wolno używać tylko w AM ?

    Nie wolno używać i nie wolno mieć podlączonego CB jeśli ma mozliwość
    nadawania na AM :)

  • 8. Data: 2011-05-16 13:39:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrnit22pt.cjb.antispam_verox@trinity.sikornik.
    net...

    > Będe jechał z Gliwic. Pierwsza przymiarka do trasy:
    >
    > Gliwice -> Rybnik -> Ostrava -> Olomuc -> Brno -> Wieden -> Graz ->
    > Klagenfurt
    >
    > i potem już Włochy

    Źle.
    Lepiej Gliwice-A1 (jeszcze chyba bezpłatna)-Cieszyn-Zilina-Bratysława-Wiedeń
    (a raczej już wpadasz za Wiedniem)-Graz
    Winietka tańsza, drogi lepsze w Słowacji.

  • 9. Data: 2011-05-17 07:22:44
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 20:23:02 +0000 (UTC), Verox napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Zabieram rodzinke na wczasy do Włoch - co muszę wiedzieć (oprócz winiet),
    > wybierając się w podróż przez Czechy, Austrie i Włochy?
    > Na pokładzie: 2 latek, 8 latka, 2 dorosłych.

    Paszporty dla dzieci masz ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 10. Data: 2011-05-17 09:31:45
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On May 16, 1:39 pm, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    > (a raczej już wpadasz za Wiedniem)-Graz
    > Winietka tańsza, drogi lepsze w Słowacji.

    Ja ganiam przez Brno - Breclav - obwodnica Wiednia. Ale autor nie
    napisał gdzie jedzie we Włoszech więc w sumie nie wiadomo czy lepiej
    przez Brenner czy przez Udine a gdy tego nie wiadomo to nie wiadomo
    też czy lepiej ominąć Wiedeń Twoją trasą czy od północy a więc czy
    jechać przez Słowację czy Czechy.