  • 1. Data: 2011-05-15 18:59:07
    Temat: Jazda lewym pasem
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    Sytacja z 11 maja 2011, godz. 7:25. Łącznica autostradowa przy
    zjeździe z A4 na S7 jadąc od strony Węzła Wielickiego. Łącznica ma na
    całej długości dwa pasy w jednym kierunku i ograniczenie 70 km/h. Jadę
    prawym pasem z prędkością 85 km/h. Lewym pasem wyprzedza mnie jakiś
    samochód, ale nie zwracam na niego uwagi do momentu gdy nie słyszę
    klasksonu. Spoglądam na lewy pas. Wyprzedza mnie brązowy VAN (wygląda
    na amerykański chyba Dodge) z rejestracją KWI..., za nim na ogonie
    siedzi mu białe BMW z rejestracją KR..... i trąbi. Oba pojazdy jadą
    około 100 km/h. Łącznica kończy się i rozpoczyna się kikut 3 pasmowej
    drogi ekspresowej S7 do węzła Rybitwy.
    1) BWM energicznie wyprzedza VANa z prawej strony i wyhamowuje dosyć
    mocno przed nim, ale nie za mocno, gdyż VAN wyhamowuje bez stłuczki.
    2) BMW zwalnia do jakichś 40 km/h, więc VAN musi zrobić to samo.
    3) VAN zmienia pas na środkowy i zaczyna się rozpędzać.
    4) BMW wyprzedza VANa i ustawia się na środkowym pasie przed VANem, a
    następnie ostro wyhamowuje i zwalnia.

  • 2. Data: 2011-05-15 19:10:14
    Temat: Re: Jazda lewym pasem
    Od: "Mirek P." <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-15 18:59, Lew2 pisze:
> [...]
    > 3) VAN zmienia pas na środkowy i zaczyna się rozpędzać.
    > 4) BMW wyprzedza VANa i ustawia się na środkowym pasie przed VANem, a

    Mi tak kiedyś zrobił palant jak ten z BMW. Na szczęście jechałem
    firmowym LT, a na prawym jechał kumpel drugim autem którego wyprzedzałem.
    Ładnie mu przerobiłem Accorda na Civica.
    Zdziwił się bardzo, po przyjeździe Policji że to jego wina. No ale ja
    miałem to szczęście że w drugim aucie jechał świadek i potwierdził, że
    wyprzedził, zajechał drogę i zahamował. Z drugiej strony, specjalnie za
    mocno nie hamowałem:D

  • 3. Data: 2011-05-15 19:12:04
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 09:59:07 -0700 (PDT), Lew2 napisał(a):

> [...]
    > 3) VAN zmienia pas na środkowy i zaczyna się rozpędzać.
    > 4) BMW wyprzedza VANa i ustawia się na środkowym pasie przed VANem, a

    Klasyczny przypadek, gdy na drodze spotka się głupi i głupszy: jeden jedzie
    przez całą Polskę lewym pasem, a drugi zamiast go wyprzedzić gdy będzie
    wolny prawy pas i sobie pojechać, to trąbi, zajeżdża drogę i robi całe
    stado innych głupot.
    Jeden i drugi łamie przepisy, a obaj uważają się za mistrzów kierownicy i
    samozwańczych ORMOwców mających urojone prawo do uczenia innych. Powinni to
    zakończyć walką na pięści by osiągnąć dno żenady.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2011-05-15 19:28:49
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > by osiągnąć dno żenady.

    :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-05-15 20:40:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-15, P.B. <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    > przez całą Polskę lewym pasem, a drugi zamiast go wyprzedzić gdy będzie
    > wolny prawy pas i sobie pojechać, to trąbi, zajeżdża drogę i robi całe

    VAN wyprzedzał, miał prawo być na lewym pasie.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 6. Data: 2011-05-15 20:45:02
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > :).
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    No i wielki wrzask jak jeden z "polityków" twierdzi, że Polska to dziki
    kraj. Gorzej, że to samo mówi większość kierowców z Zachodu. Do posiadania
    samochodu trzeba dojrzeć. Niektórzy nigdy nie powinni mieć prawa jazdy tylko
    co najwyżej kartę rowerową. Nawet autostrady nie nauczą buraka kultury
    jazdy.

  • 7. Data: 2011-05-15 21:04:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > VAN wyprzedzał, miał prawo być na lewym pasie.

    Kolesie z BMW to z reguły popierdolone karki ....
    Do tego samochodu często lgną idioci którzy mają problemy z samym sobą

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-05-15 21:11:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Kolesie z BMW to z reguły popierdolone karki ....
    > Do tego samochodu często lgną idioci którzy mają problemy z samym sobą

    Napakuje się taki pusty łeb anaboli, nażre odżywek to go później energia go
    rozpiera i z każdym by się chciał napierdalać ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-05-15 21:14:14
    Od: "Obserwator" <O...@g...w.pl>

    Użytkownik "Mirek P." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miałem to szczęście że w drugim aucie jechał świadek i potwierdził, że
    > wyprzedził, zajechał drogę i zahamował. Z drugiej strony, specjalnie za

    Autem słuzbowym nie hamowalem i miałem swiadka.
    Ladnie mu przerobilem.
    Wypowiedz frajera nie kierowcy.

    --
    Observer

  • 10. Data: 2011-05-15 21:25:29
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 20:40:48 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > VAN wyprzedzał, miał prawo być na lewym pasie.

    A BMW wyprzedziło vana prawym pasem - czyli van po zakończeniu wyprzedzania
    dalej sobie jedzie tym lewym. Z opisu wynika, że obaj kierowcy są siebie
    warci.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek