  • 41. Data: 2013-03-20 21:51:17
    Temat: Re: Trawiarka - pompowanie płynu
    Od: butek <e...@i...invalid>

    W dniu 20.03.2013 20:15, John Smith pisze:

    > I tak się nie nada, będzie mieć za małą wydajność.

    Nada się, wystarczą mi pompki o wydajności nawet poniżej 10ml/min. Nie
    chodzi mi zupełnie o budowę trawiarki, zapomniałem dodać :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 42. Data: 2013-03-20 22:19:44
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 20-03-2013 21:51, butek wrote:

    > Nada się, wystarczą mi pompki o wydajności nawet poniżej 10ml/min. Nie
    > chodzi mi zupełnie o budowę trawiarki, zapomniałem dodać :)

    Jakie pytanie, taka odpowiedź: "zapomniałem dodać :)"

    Weź sobie strzykawkę, napełnij swoim płynem i masz pompkę na wiele minut.
    K.