  • 1. Data: 2013-02-27 13:02:04
    Temat: Uczciwe zestawienie Ceneo... :)
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Czy na obrazku na pewno jest wszystko w porządku? :)))
    http://www.ceneo.pl/Akumulatory?utm_source=interia.p
    lm&utm_medium=api&utm_campaign=v9%2Fapi#pid=437

  • 2. Data: 2013-02-28 00:12:12
    Temat: Re: Uczciwe zestawienie Ceneo... :)
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Anerys wrote:
    > Czy na obrazku na pewno jest wszystko w porządku? :)))
    > http://www.ceneo.pl/Akumulatory?utm_source=interia.p
    lm&utm_medium=api&utm_campaign=v9%2Fapi#pid=437

    na którym obrazku?

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 3. Data: 2013-02-28 12:42:17
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    lm&utm_medium=api&utm_campaign=v9%2Fapi#pid=437

    > na którym obrazku?

    Obrazek - skrót myślowy w sensie zawartość strony. Chodzi mi o to, co się
    wyświetliło, o szczegóły (lista) - czy wszystko aby na pewno jest w
    porządku? :))

  • 4. Data: 2013-02-28 13:15:33
    Od: Tomek <...@...z>

    W dniu 2013-02-28 12:42, Anerys pisze:
    > Obrazek - skrót myślowy w sensie zawartość strony. Chodzi mi o to, co
    > się wyświetliło, o szczegóły (lista) - czy wszystko aby na pewno jest
    > w porządku? :))

    A gdzie patrzeć? Bo mi się w włącza banner blindness i ja mało co
    widzę na tej stronie...

  • 5. Data: 2013-02-28 13:23:57
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 28.02.2013 13:15, Tomek wrote:

    > A gdzie patrzeć? Bo mi się w włącza banner blindness i ja mało co widzę
    > na tej stronie...
    Use Adblock Plus luke ;)

    A chodzi pewnie o to, że aku centy mają dużo większe obrazki przez co
    budują w czytającym wrażenie, ze są większe - pojemniejsze.

    Michoo

  • 6. Data: 2013-02-28 13:32:06
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

> [...]
    >
    > Obrazek - skrót myślowy w sensie zawartość strony. Chodzi mi o to, co
    > się wyświetliło, o szczegóły (lista) - czy wszystko aby na pewno jest w

    Było kiedyś na Bashu:
    <X> Wytłumacz mi informatyku
    <X> Jak to jest że kiedy wpisuję Tube w Google to wyskakuje mi na
    pierwszym miejscu RedTube? Przecież YT to marka Googla, powinna być wyżej...
    <Shelim> Słyszałeś kiedyś o personalizowanym wyszukiwaniu?

    Może tędy droga ;)

    --
    Michał

  • 7. Data: 2013-02-28 13:41:24
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > A chodzi pewnie o to, że aku centy mają dużo większe obrazki przez co
    > budują w czytającym wrażenie, ze są większe - pojemniejsze.

    Podpowiadam - opisy po prawej stronie :))

  • 8. Data: 2013-02-28 14:07:04
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-28 13:41, Anerys pisze:

    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podpowiadam - opisy po prawej stronie :))

    Po prawej stronie są ceny minimalne i ilość sklepów.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2013-02-28 14:09:17
    Od: rzymo <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 13:41:24 UTC+1 użytkownik Anerys napisał:
    > Użytkownik "Michoo" napisał w wiadomości
    > Podpowiadam - opisy po prawej stronie :))

    Jeszcze jakaś podpowiedź? :) Też nie wiem, co masz na myśli...

  • 10. Data: 2013-02-28 15:56:53
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    (^%^$ gugla za QP...)
    Użytkownik "rzymo" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jeszcze jakaś podpowiedź? :) Też nie wiem, co masz na myśli...

    OK. Bardziej nie podpowiem - Jednostka MOCY rozruchowej... :))

    PS a potem różni "fahoffcy" np. "formatują" baterie...