  • 1. Data: 2013-02-27 12:44:44
    Temat: Robota dla inżyniera elektronika
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Jak to z tym u nas wygląda, to wiadomo. Raz, że tej roboty nie ma, a
    dwa jeżeli już jest to wiadomo za ile.
    Tymczasyme u Brytoli:

    http://www.fpgacentral.com/jobs/uk

  • 2. Data: 2013-02-27 13:08:41
    Temat: Re: Robota dla inżyniera elektronika
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    W dniu 2013-02-27 12:44, Stachu Chebel pisze:
    > Jak to z tym u nas wygląda, to wiadomo. Raz, że tej roboty nie ma, a
    > dwa jeżeli już jest to wiadomo za ile.
    > Tymczasyme u Brytoli:
    >
    > http://www.fpgacentral.com/jobs/uk

    No i czemu ty sie dziwisz pol rynku pracy w UK to zlecenia z USA . A u
    nas ? Co by nie wspominac o tym ze do niedawna UK to bylo imperium z
    podlegla polowa swiata, nie ma skali porownania do kraju kartoflem
    pachnacym i wielkim elektrykiem ktory nie przeczytal nigdy ani jednej
    ksiazki orwella.

  • 3. Data: 2013-02-27 15:23:39
    Od: u...@g...com

    W dniu środa, 27 lutego 2013 12:44:44 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
    > Jak to z tym u nas wygląda, to wiadomo. Raz, że tej roboty nie ma, a
    >
    > dwa jeżeli już jest to wiadomo za ile.
    >
    > Tymczasyme u Brytoli:
    >

    > http://www.fpgacentral.com/jobs/uk

    Tutaj tez jest troche ogloszen:
    http://www.eeweb.com/jobs/browse/europe
    http://jobs.electronicsweekly.com/

    Jest małe ale - tam języka polskiego nie używają...

  • 4. Data: 2013-02-27 16:49:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Stachu Chebel pisze tak:

    > Tymczasym u Brytoli:

    Taki facet przynosi ogromne zyski swoją pracą
    potem to lata, widzi w nocy, samo celuje i strzela ;)

    --
    Piter

  • 5. Data: 2013-02-27 16:55:48
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-27 12:44, Stachu Chebel pisze:
    > Jak to z tym u nas wygląda, to wiadomo. Raz, że tej roboty nie ma, a
> [...]

    I jeszcze podają orientacyjne zarobki roczne.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2013-02-27 17:18:49
    Od: u...@g...com

  • 7. Data: 2013-02-27 17:20:19
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    W dniu 2013-02-27 16:55, Mario pisze:

    > I jeszcze podają orientacyjne zarobki roczne.

    W kazdym cywilizowanych kraju przy ofercie jest proponowana płaca.

    To tylko u nas jasnie pan zaplaci cos na koniec miesiaca jak bedzie mial
    dobry humor. czesto ten pan w dziecinstwie srał za stodołą dzis nosi
    głowe wyzej chmur.
    .

  • 8. Data: 2013-02-27 17:40:07
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    podejrzewam, że niedługo zacznie się straszenie "motłochu" przez
    "platformowe elity", że skoro w polsce nie ma pracy, to "frajerzy" mają
    (rozkaz) pojąć pracę za granicą... pisałem już o tym na dyskusjach...

  • 9. Data: 2013-02-27 18:50:27
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 27 Lut, 17:18, u...@g...com wrote:

    > Tutaj tez jest troche ogloszen:http://www.eeweb.com/jobs/browse/europehttp
    ://jobs.electronicsweekly.com/

    > Jest małe ale - tam języka polskiego nie używają...

    Niby na czym ma polegać to "małe ale"? Bez znajomości j. angielskiego
    nie wyobrażam sobie pracy w tym zawodzie gdziekolwiek. Również w pl.

  • 10. Data: 2013-02-27 19:06:54
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    > podejrzewam, że niedługo zacznie się straszenie "motłochu" przez
    > "platformowe elity", że skoro w polsce nie ma pracy, to "frajerzy" mają
    > (rozkaz) pojąć pracę za granicą... pisałem już o tym na dyskusjach...

    Oni caly czas licza na to ze ten motłoch zjedzie do ojczyzny i wyda
    tutaj te ciezko uciułane pieniazki. Juz wdrozyli program zakladania
    malych fimr ktore pozniej wydoja z kasiory.