  • 1. Data: 2009-08-18 20:05:45
    Temat: WROCLAW - miniPCI post card - kto ma?
    Od: Artur Zalewski <t...@g...pl>

    Witam,

    Padlo mi urzadzenie (embedded PC - WRAP) i potrzebowalbym
    sprawdzic kody diagnostyczne - o ile bedzie to mozliwe.

    Ma ktos karte jak w temacie i jest w stanie mi pomoc?
    (oczywiscie z odwdzięczeniem)

    pozdrawiam

    --
    Artur Zalewski <a...@g...pl>
    "All programmers are optimists" / Frederick P. Brooks, Jr.

  • 2. Data: 2009-08-18 21:23:58
    Temat: Re: WROCLAW - miniPCI post card - kto ma?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Artur Zalewski pisze:
> [...]
    > sprawdzic kody diagnostyczne - o ile bedzie to mozliwe.
    >
    > Ma ktos karte jak w temacie i jest w stanie mi pomoc?

    Obawiam sie ze TinyBIOS nie wystawia kodow na szyne PCi i nie
    przeprowadza diagnostyki oddaj go do serwisu pewnie cos poradza.

  • 3. Data: 2009-08-19 11:42:56
    Od: Artur Zalewski <t...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 23:23:58 +0200, games
    <g...@g...home.pl> napisal(a):

    > Obawiam sie ze TinyBIOS nie wystawia kodow na szyne PCi i nie
    > przeprowadza diagnostyki oddaj go do serwisu pewnie cos poradza.

    Wystawia, w instrukcji to potwierdzaja wraz z opisami kodow.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-19 15:13:51
    Od: Artur Zalewski <t...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 17:47:08 +0200, games
    <g...@g...home.pl> napisal(a):

    > Przeciez z konsoli mozesz sprawdzic co padlo:

    Jakbym mogl z konsoli to zrobic to bym zrobil.
    W kazdym badz razie dziekuje za pomoc.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-08-19 15:47:08
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Artur Zalewski pisze:

    > Wystawia, w instrukcji to potwierdzaja wraz z opisami kodow.
    >
    > pozdrawiam

    Przeciez z konsoli mozesz sprawdzic co padlo:

    "Configure your terminal emulator for 38400 8N1 (default baud rate), no
    handshake. To enter
    setup, type S during the memory test. You should see somethink like the
    following:
    PC Engines WRAP platform
    tinyBIOS V1.4a (C)1997-2003 PC Engines
    640 KB Base Memory
    64512 KB Extended Memory
    01F0 Master 848A HYPERSTONE FLASH DISK
    Phys C/H/S 497/4/32 Log C/H/S 31/32/63
    WRAP setup
    (9) 9600 baud *3* 38400 baud
    (C) CHS mode *L* LBA mode
    (X) Xmodem upload (Q) Quit"

    Kabelek Rs232 i do dziela, a jesli padl bios to nawet karta
    diagnostyczna nie pomoze.

  • 6. Data: 2009-08-19 16:01:14
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Aug 19, 5:13 pm, Artur Zalewski <t...@g...pl> wrote:

    >  Jakbym mogl z konsoli to zrobic to bym zrobil.
    >  W kazdym badz razie dziekuje za pomoc.

    To znaczy co, Tiny BIOS nie zglasza sie na porcie szeregowym, czy w
    ogole do testu pamieci nie dochodzi?
    (Nie mam miniPCI testkarty ani nie mieszkam w PL, wiec nie pomoge w
    ten sposob)
    Marek

  • 7. Data: 2009-08-19 17:39:27
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Artur Zalewski pisze:

    > Jakbym mogl z konsoli to zrobic to bym zrobil.
    > W kazdym badz razie dziekuje za pomoc.
    >
    > pozdrawiam

    Jesli Bios sie nie zglasza na porcie konsoli to albo padl procesor albo
    Bios na tej plycie nic innego sie nie moze zepsuc coby uniemozliwialo
    wejscie do Bios'u.

    Jak nie znajdziesz we wrocku magika to moge zdiagnozowac usterke i
    ewentulanie naprawic.

  • 8. Data: 2009-08-19 19:23:21
    Od: Artur Zalewski <t...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 19:39:27 +0200, games
    <g...@g...home.pl> napisal(a):
    > Jesli Bios sie nie zglasza na porcie konsoli to albo padl procesor albo
    > Bios na tej plycie nic innego sie nie moze zepsuc coby uniemozliwialo
    > wejscie do Bios'u.

    No wlasnie nie zglasza sie sie nic na porcie. W ogole nie zapala
    sie jedna z trzech diod, ktora zawsze normalnie sie zapalala.
    Swieca tylko obydwie diody na ethernecie - o ile kojarze powinny one
    zgasnac i zapalic sie wlasnie jedna z wspomnianych diod.
    Zanim to sie stalo to urzadzonko wlaczalo sie w kratke, az w koncu
    przestalo w ogole.

    W ogole pojawily sie na ich stronie schematy elektryczne (wreszcie)
    wiec mozna cos zaczac dzialac. Tak tyle co sprawdzilem to tam gdzie
    powinien miec ma odpowiednie napiecia (tzn. 2V, 3.3V). Do tej
    pory myslalem, ze to problem z napieciem.

    > Jak nie znajdziesz we wrocku magika to moge zdiagnozowac usterke i
    > ewentulanie naprawic.

    Mniej wiecej ile bys chcial, za diagnoze i ewentualnie robote
    gdy w gre nie bedzie wchodzilo nic pracochlonnego. Ten sprzet
    u mnie lezy i nie ma konkretnego zastosowania. Myslalem co
    by go odreanimowac.

    pozdr

  • 9. Data: 2009-08-19 20:44:38
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Artur Zalewski pisze:

> [...]
    > gdy w gre nie bedzie wchodzilo nic pracochlonnego. Ten sprzet
    > u mnie lezy i nie ma konkretnego zastosowania. Myslalem co

    W aukcji masz namiary do mnie
    http://www.allegro.pl/item716903932_linksys_pap2t_be
    z_blokad_zdjecie_blokady_operatora.html