  • 1. Data: 2009-08-19 19:48:48
    Temat: Uprog LPT i MB bez LPT
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Swego czasu pytałem o przejściówki PCI->LPT w celu podłączenia uproga...
    Przejściówki działającej (a więc sprzętwo udającej cokolwiek pod np
    378h) kupić się praktycznie nie da. Wsparcie ze strony producenta...
    zawiodło.
    Tymczasem okazuje się, że w oprogramowaniu programatora można po prostu
    wpisać adres portu i wszystko działa wyśmienicie (u mnie E880h).

    Zastanawiam się czy producent nie wie, że oprócz wybrania w menu adresu
    można jeszcze z palucha wpisać? Czemu mi nie powiedzieli o takiej
    możliwości (menu programu sugeruje wybór z listy dostępnych).
    Starają się sprzedać na siłę nowsze, czy po prostu nie wiedzą co
    czynią...ciekawe.

    W każdym razie bangla wyśmienicie :)
    __
    Pzd,
    Irek.N.

  • 2. Data: 2009-08-19 20:13:41
    Temat: Re: Uprog LPT i MB bez LPT
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Aug 2009 21:48:48 +0200, Irek N. wrote:
    >Zastanawiam się czy producent nie wie, że oprócz wybrania w menu adresu
    >można jeszcze z palucha wpisać?

    Kto wie .. kiedys prosilem chinczyka o opis zmiennych SNMP w
    urzadzeniu.
    "ale to urzadzenie nie ma SNMP".
    "no jak nie ma jak ma"
    "nie ma"
    "jak nie ma, skoro czytam, tylko nie wiem co znacza" ..

    J.

  • 3. Data: 2009-08-22 13:37:08
    Od: "Seven" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
> [...]
    > możliwości (menu programu sugeruje wybór z listy dostępnych).
    > Starają się sprzedać na siłę nowsze, czy po prostu nie wiedzą co

    RK-SYSTEM, producent uprogów zraził mnie do siebie tym że po upgrade
    oprogramowania kazał sobie kupować adaptery do programowania przez SPI po
    300zł , podczas gdy płytka i kilka kabelków to koszt paru zł. Aby
    programowac przez SPI trezba trzymać starszą wersję oprogramowania, co jest
    bez sensu. Pazernośc i nabijanie klienta w butelke nie opłaca się, teraz
    kupuje w innej firmie. Ich z regułey ni einteresuja klienci indywidualni,
    oni pewnie liczą na hurtowe zamówienia dla przemysłu.

    pzdr
    sev