  • 1. Data: 2009-08-19 19:02:09
    Temat: Kabel ekranowany do modemu/routera
    Od: "kola" <k...@o...eu>

    Witam. Nie wiem jaki kupić kabel ekranowany, który ma połaczyć komputer z
    modemem. Chodzi o dobre ekranowanie, żeby nie siało prążkami.

  • 2. Data: 2009-08-19 19:12:08
    Temat: Re: Kabel ekranowany do modemu/routera
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "kola" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Witam. Nie wiem jaki kupić kabel ekranowany, który ma połaczyć komputer z
    > modemem. Chodzi o dobre ekranowanie, żeby nie siało prążkami.

    My za to nie mamy ochoty zgadywać (o jaki typ połączenia konkretnie chodzi)?

    Włodek :/

  • 3. Data: 2009-08-19 19:26:31
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "kola" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Witam. Nie wiem jaki kupić kabel ekranowany, który ma połaczyć komputer z
    > modemem. Chodzi o dobre ekranowanie, żeby nie siało prążkami.

    USB? Ethernet? RS232? V35?

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 4. Data: 2009-08-19 21:04:39
    Od: "kola" <k...@o...eu>

    chodzi o skrętkę w ekranie, ale nie wiem dokładnie jak taki kabel się
    nazywa.

  • 5. Data: 2009-08-19 22:46:54
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    > chodzi o skrętkę w ekranie, ale nie wiem dokładnie jak taki kabel się
    > nazywa.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Skr%C4%99tka_ekranowana :)
    Na co ma siać? Bo u mnie zauważyłem, że bardzo sieje modem/ruter, monitor,
    kabel VGA, a od skrętki nie zauważyłem włażenia na interesujące mnie
    urządzenia i pasma radiowe.

    Michał

  • 6. Data: 2009-08-19 22:56:50
    Od: "kola" <k...@o...eu>

    Tylko tam nie pisze który jest lepszy, a mi o to własnie chodzi, żeby był
    dobrze ekranowany.

  • 7. Data: 2009-08-19 23:38:17
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    kola <k...@o...eu> wrote:
    > Tylko tam nie pisze który jest lepszy, a mi o to własnie chodzi,
    > żeby
    > był dobrze ekranowany.

    Ekranowanie na tym kablu w twoim zastosowaniu nie jest Ci absolutnie
    do niczego potrzebne, uwierz. Jeśli chcesz się bawić w woodoo, pytaj
    w sklepach o kabel "przynajmniej kategorii szóstej, FTP albo lepiej
    STP", ale jedyną zauważalną różnicą będzie cena tego kabla oraz
    problemy z jego kupieniem w sklepie "za rogiem".

    J.

  • 8. Data: 2009-08-20 00:27:24
    Od: "kola" <k...@o...eu>

    Dzięki za info. Już jestem zorientowany. A co do skuteczności ekranowania,
    to zależy na jakim forum zadaja sie takie pytanie.

  • 9. Data: 2009-08-20 07:11:00
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    kola <k...@o...eu> wrote:
    > Dzięki za info. Już jestem zorientowany. A co do skuteczności
    > ekranowania, to zależy na jakim forum zadaja sie takie pytanie.

    na pewno :-) Ta grupa dyskusyjna jest jednak specyficzna o tyle, że
    tu siedzą ludzie, którzy mniej więcej choć wiedzą, co daje
    ekranowanie, do jakiego rodzaju sygnałów i połaczeń jego stosowanie
    ma sens i co w tym wypadku jest najważniejsze, w jakich sytuacjach i
    przy jakich połaczeniach ono może dać _cokolwiek_.

    J.

  • 10. Data: 2009-08-20 07:25:14
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

> [...]
    > STP", ale jedyną zauważalną różnicą będzie cena tego kabla oraz
    > problemy z jego kupieniem w sklepie "za rogiem".

    i koszmarne problemy z "zarobieniem", albo i nie ;)

    Włodek