  • 91. Data: 2021-10-24 19:26:03
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Oct 2021 20:10:48 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Osiągnięć? Żadnych.

    Mial w brydzu troche sukcesow.

    J.

  • 92. Data: 2021-10-24 19:56:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-października-2021 o 18:39, heby pisze:
    > I używasz na codzień słowa "lewak" w celu odnoszenia się z szacunkiem do
    > poglądów innych?

    Jeśli słyszę faszysta czy oszołom to naturalne staje się używanie słowa
    LEWAK. Dlaczego mam być LEPSZY ;-)

  • 93. Data: 2021-10-24 19:57:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dzięki że nie użyłeś FASZYSTA.

    Jak mi ulżyło ;-)

  • 94. Data: 2021-10-24 20:05:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-października-2021 o 18:49, heby pisze:
    > Gdzie ty widziałes jakąś chadecję w Polsce obecnie

    No właśnie nie ma a na zachodzie ci co się tak nazywają już dawno
    porzucili ideały chadecji i są poprawni politycznie.:

  • 95. Data: 2021-10-24 20:06:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Oct 2021 16:53:22 +0200, _Master_ wrote:

    > Jak widzisz nawet na tak proste pytania nie potrafisz odpowiedzieć.

    A musze?
    Ja to moge co najwyzej powiedziec, ze jestem za, lub przeciw,
    ale to bedzie zalezalo od progow i stawek - czy mi sie oplaci, czy nie
    :-)

    > "Jeden i drugi ma swoje zalety" ;-)
    > Jak liniowy wprowadzi PiS to źle bo ma wady a jak PO to dobrze bo ma
    > swoje zalety? ;-)

    Albo jak PiS wprowadzi, to PO bedzie ganić, a jak PO wprowadzi, to PiS
    bedzie ganic :-)

    Jak to bylo z paliwem, czy fotoradarami ?

    No wlasnie - a co Konfederacja mowi o mandatach i przepisach
    drogowych?

    J.

  • 96. Data: 2021-10-24 20:06:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-października-2021 o 18:49, heby pisze:
    > Reprezentuje poglądy racjonalne.

    Ni pies ni wydra. Konformizm Cię zżera od środka ;;-)

  • 97. Data: 2021-10-24 20:36:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 24 Oct 2021 16:54:32 +0200, w <617573a7$0$554$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Napisz kto jest bardziej konkretny? Zandberg?

    Dyskusja z tanim manipulantem wycinającym cytaty jest bez sensu.
    Wróć jak dorośniesz.

  • 98. Data: 2021-10-24 20:37:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 24 Oct 2021 19:26:03 +0200, w <6fh4qc0whluj$.14u8wp37hpl8.dlg@40tude.net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mial w brydzu troche sukcesow.

    I chyba wśród młodych lasek.

  • 99. Data: 2021-10-24 20:40:02
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.10.2021 o 20:06, J.F pisze:

    > No wlasnie - a co Konfederacja mowi o mandatach i przepisach
    > drogowych?

    "Nikt normalny tak nie jeździ", podawałem już odnośniki do materiału.

  • 100. Data: 2021-10-24 20:40:33
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 20:05, _Master_ wrote:
    > No właśnie nie ma a na zachodzie ci co się tak nazywają już dawno
    > porzucili ideały chadecji i są poprawni politycznie.:

    Wiec po co i na co rozmawiać o tym wymarłym i nieistotnym sztucznym tworze?

    Swoją drogą chadecja w Polsce, o ile ZChN można było tak nazywać, było
    źródłem niezliczonej ilości świrów. Zupełnie jak dzisiaj Konfedereacja.