  • 141. Data: 2021-10-27 09:42:30
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-października-2021 o 09:45, heby pisze:
    > Można, robienie z siebie debila jest cięgle jeszcze dopuszczalne i chyba
    > nie mamy wyjścia, będzie dopuszczalne na zawsze.

    Ale chyba pamiętasz że to dziennikarze tvn spreparowali te urodziny.

  • 142. Data: 2021-10-27 09:56:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Wednesday, October 27, 2021, 9:42:30 AM, you wrote:

    > Ale chyba pamiętasz że to dziennikarze tvn spreparowali te urodziny.

    Kłamiesz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 143. Data: 2021-10-27 10:08:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/10/2021 09:39, _Master_ wrote:
    > To jest naturalne określenie doskonale odpowiadające na nachalną
    > propagandę

    Zauważasz propagandę tylko z lewej strony? Tej prawej nie widzisz?

    > używającą dla określanie normalnych ludzi, konserwatystów

    Normalni ludzie, to nie konserwatyści. Podejście konserwatyw nie jest
    takim samym problem psychiatrycznym jak podejście lewicowe, religijne,
    rewolucyjne itd itp. Niedostrzeganie faktów, preferowanie pustej ideologii.

    Ludzie głosujacy na konserwatystów często nimi nie są.

    > którzy mają zasady moralne

    Zakładanie, że konserwatyści mają "zasady mornalne" i tym się róznią od
    reszty jest skrajnie naiwne i świadczy o głebokim debiliźmie.

    Skrajni ideolodzy są przykładem braku moralności, ponieważ w ich wypadku
    moralnośc jest zastępowana przez pustackie ideologie.

    Znamy niezliczone ilosci konserwatystów kradnących, gwałcących,
    mordujących, torturujących. Zasady moralne? Nie szukaj ich w
    ideologicznych tępakach. To tylko fasada do skrywanych tajemnic.

    > i nie popierają nowoczesnych mód

    To ideologia. "Nie lubie tego co nowe" bez sprawdzenia czym jest to
    nowe, jest czysta ideologią.

    Problemem konserwatystów jest głównie fakt, że nie akceptują nauki. Na
    przykłąd negują globalne ocieplenie. Negowanie nauki to cecha skrajnych
    debili. Można *krytykować* nauke, ale to wymaga argumentów logicznych i
    empirycznych. Konserwatysta, to debil, negujący w ciemno "wszystko co nowe".

    > ruchów/ideologii stawiających na piedestale zboczenia

    Zorientuj się czy aby przypadkiem w środowiskach koserwatywnych tych
    zboczeńców nie jest podejrzanie dużo. Nigdy Cie nie zastanawiało skąd
    tam się pojawiło tyle umięśnionych męszczyzn w obcisłych, spoconych
    koszulkach, podejrzanie dziwnie preferujących kontakt z sobą, niż z tymi
    "pedalskimi babami"?

    > LEWAK to bardzo pasujące określenie do rzeczywistości.

    Podobnie jak koserwatywny kryptogej. Chcesz, aby (na podstawie kilku
    przezabawnych przypadków), całe to towarzystwo prawicowych dupków
    nazywać kryptogejami? Bo wszelkie poszlaki wskazują, że jest ich tam od
    groma i jeszcze trochę.

    Wszystkie ruchy ideologiczne, konserwatyści, komuniści, religijnie itd
    to wylęgarnie zboczeńców. Ideologia przyciąga zboczeńsców, bo pozwala im
    łatwo wytłumaczyć to, czego się wstydza, czasami wrecz usprawiedliwić.

  • 144. Data: 2021-10-27 10:10:29
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/10/2021 09:41, _Master_ wrote:
    > I jak go użyjesz to nikt uwagi nie zwróci?

    W moim pokoleniu nie. W nowym, nie wiem. W/g mojej córki murzyn nie jest
    słowem które kogoś obraża, choć by go nie użyła z racji faktu, że do
    swoich kolegów nie mówi "biały". Aby nie było: mieli w szkole murzyna.
    Wołali go Denzel.

  • 145. Data: 2021-10-27 10:13:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/10/2021 09:42, _Master_ wrote:
    > Ale chyba pamiętasz że to dziennikarze tvn spreparowali te urodziny.

    A kto na nie przyszedł? Też dziennikarze z TVNu?

    I co to ma wspólnego z Konfederacją?

  • 146. Data: 2021-10-27 11:49:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 Oct 2021 09:42:30 +0200, w <617902e6$0$534$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ale chyba pamiętasz że to dziennikarze tvn spreparowali te urodziny.

    Wg prawackiej tępej ideologii pewnie tak.

  • 147. Data: 2021-10-28 13:22:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zdobyłem w szkołach całkiem sporo umiejętności.

    -----

  • 148. Data: 2021-10-28 13:52:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I w Brukseli posiedział (nawet drzemiąc przeciw).
    Do tego uchwała "Macierewicza" (uważam to za osiągnięcie, bystry był).

    -----

  • 149. Data: 2021-10-28 18:16:44
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/10/2021 13:22, ąćęłńóśźż wrote:
    > Zdobyłem w szkołach całkiem sporo umiejętności.

    Tak, nazywamy takie szkoły zawodowymi. Tam jest przewaga umiejętności
    nad wiedzą.