  • 1. Data: 2020-08-13 01:07:03
    Temat: Uni-T UT890C ostrzeżenie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    wiem że tu elyta nie kupuje takich sprzętów
    ale niech będzie dla wyszukiwania w google.

    kupiłem po taniości na szybkości Uni-T UT890C do Anglii
    i wyglada na to że beepa każdorazowo przy kręceniu pokrętłem.
    Do tego beepa jak długo leży nieużywany i trzykrotnie kiedy
    za chwilę sie wyłączy. Dobrze, że nie odgrywa melodyjek.

    Google zeznaje że nie da się tego wyłączyć. A moze jednak?
    Bo jutro pójdzie lutownica w ruch albo zakleje czymś brzęczyk.

    Jakiś chiński klon debil kretyn podczłowiek dziecinny
    niedorób wpadł na taki kretyński pomysł.

    Warning

    It seems that Uni-T UT890C multimeter beeps
    whenever rotary dial is turned.

    --
    Piter

    strefa wolna od IGBT
    https://ibb.co/zVqRvz0

  • 2. Data: 2020-08-13 05:55:07
    Temat: Re: Uni-T UT890C ostrzeżenie
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2020-08-13 01:07, PiteR wrote:
> [...]
    > niedorób wpadł na taki kretyński pomysł.
    >

    > Warning
    >
    > It seems that Uni-T UT890C multimeter beeps

    //bylo kupic automat... tez za stowe...!

    https://allegro.pl/kategoria/elektronika?string=MY68
    &bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-ele-
    1-4-0717

  • 3. Data: 2020-08-13 21:57:40
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/08/2020 01:07, PiteR wrote:
    > i wyglada na to że beepa każdorazowo przy kręceniu pokrętłem.

    To denerwuje.

    > Do tego beepa jak długo leży nieużywany i trzykrotnie kiedy
    > za chwilę sie wyłączy.

    Ale to akuratnie mam w Mastechu i jeszcze jednym co nie pamiętam kto
    produkował.

    Wiesz jaki tam jest chipset pomiarowy? Niektóre da się sterować łacząc
    nogi do masy i sterować tak ficzerami. Skoro beepie prawie jak mój
    Mastech to może da się go przestawić w tryb niepipkania na pokrętle,
    wiele mierników ma ten sam chipset.