  • 1. Data: 2020-08-12 13:30:57
    Temat: Przewód koncentryczny jaki wybrać
    Od: Kris <k...@g...com>

    Potrzebuję rozprowadzić instalację tv w istniejącym domu.
    Pi razy drzwi 50metrów przewodu mi tam wyjdzie
    Konwerter poczwórny i od niego po 2 przewody w dwa miejsca
    Od anteny jakies 2 metry instalacji będą na zewnątrz reszta już w grazu i przewiertka
    do dwóch pomieszczeń
    Kupować biały czy czarny(niby dedykowany na zewnątrz ale u mnie to będzie tylko 4
    odcinki po 2 metry na zewnątrz)
    Czy może brać co tam najtaniej na allegro wychodzi?
    U siebie dość podobną instalacje robiłem 12 lat temu kupiłem co tam wtedy najtańsze
    było i działa do dzisiaj
    Ale moze jednak coś ze sredniej półki?

  • 2. Data: 2020-08-12 13:34:43
    Temat: Re: Przewód koncentryczny jaki wybrać
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 sierpnia 2020 13:30:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Ale moze jednak coś ze sredniej półki?

    Tak na szybko?
    https://allegro.pl/oferta/kabel-koncentryczny-rg6-an
    tenowy-rg-6-krazek-50m-7670067734
    najtaniej 26zł za 50metrów
    Tu żelowany(cokolwiek to znaczy) za 59zł za 50m
    https://allegro.pl/oferta/kabel-antenowy-50m-zelowan
    y-zewnetrzny-przewod-7195311806
    A tu 125zł
    https://allegro.pl/oferta/kabel-przewod-koncentryczn
    y-antenowy-pcc113-cu-50m-9311735996

  • 3. Data: 2020-08-12 19:10:43
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2020-08-12 13:30, Kris wrote:
> [...]
    przewiertka do dwóch pomieszczeń
    > Kupować biały czy czarny(niby dedykowany na zewnątrz ale u mnie to będzie tylko 4

    Biały kabel (po kilku latach) rozsypuje się od UV.

  • 4. Data: 2020-08-13 04:29:25
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-08-12 o 13:34, Kris pisze:
    > Tu żelowany(cokolwiek to znaczy) za 59zł za 50m

    Powitanko,

    Żelowane są do zakopania w ziemi - odporne na wodę/wilgoć.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2020-08-13 05:36:14
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2020-08-12 13:30, Kris wrote:
> [...]
    > Czy może brać co tam najtaniej na allegro wychodzi?
    > U siebie dość podobną instalacje robiłem 12 lat temu kupiłem co tam wtedy najtańsze

    a tlumienie...?

    //co znaczy 'tv'... jaka czestotliwosc...?

  • 6. Data: 2020-08-13 08:54:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2020 05:50:03 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

    > a tlumienie...?
    >
    > //co znaczy 'tv'... jaka czestotliwosc...?
    Mów Ty do mnie po ludzku;)
    Od anteny satelitarnej do dekodera satelitarnego.

  • 7. Data: 2020-08-13 08:57:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 sierpnia 2020 19:10:45 UTC+2 użytkownik Pcimol napisał:

    > Biały kabel (po kilku latach) rozsypuje się od UV.

    Najtańszy jaki udało mi się dostać w lokalnym sklepie 12lat temu nie rozpada się do
    dzisiaj.
    A od najbardziej nasłonecznionej strony jest.
    Dobrze trafiłem widocznie

  • 8. Data: 2020-08-13 11:32:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-13 o 08:54, Kris pisze:

    > Mów Ty do mnie po ludzku;)
    > Od anteny satelitarnej do dekodera satelitarnego.

    Np. taki:

    https://www.dipol.com.pl/przewod_koncentryczny_75_om
    _triset-113_pe_zel_fca_klasa_a_1_13-4_8-6_8_100_db_1
    m__E1017_1.htm

    krócej: https://tiny.pl/752db

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2020-08-14 07:19:58
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2020-08-13 08:54, Kris wrote:

    > Mów Ty do mnie po ludzku;)
    > Od anteny satelitarnej do dekodera satelitarnego.

    to kabel, tez moze byc 'satelitarny'...