  • 11. Data: 2017-04-11 11:55:24
    Temat: Re: Usuwanie katalizatora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    >Naprawde najwiekszym problemem dla ciebie sa osobowki a nie stary,
    >kamazy, autobusy miejskie, ktore kopca tak ze drogi za nimi nie
    >widac?

    No, we Wroclawiu autobusy coraz mniej kopca, a stare ciezarowki
    zniknely z ulic.

    Czasem sie trafi jakis osobowy diesel z zaslona dymna, ale raczej
    rzadko, czasem komputer wlacza mi wypalanie filtra - ale do dla
    Waszego zdrowia :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-04-11 12:08:39
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 11.04.2017 o 11:40, miumiu pisze:

    > Naprawde najwiekszym problemem dla ciebie sa osobowki a nie stary, kamazy,

    Gdzie ty widzisz te Stary i Kamazy???
    Gdzie jest ten Park Jurajski? Co tam jeszcze jeździ?
    Pewnie tabuny Syrenek i Wartburgów?

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2017-04-11 12:14:51
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Gdzie ty widzisz te Stary i Kamazy???
    > Gdzie jest ten Park Jurajski? Co tam jeszcze jeździ?
    > Pewnie tabuny Syrenek i Wartburgów?

    Ten Park Jurajski to na przyklad Wojsko Polskie :)

  • 14. Data: 2017-04-11 14:38:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-11 o 12:08, Hinek pisze:

    > Gdzie ty widzisz te Stary i Kamazy???
    > Gdzie jest ten Park Jurajski? Co tam jeszcze jeździ?
    > Pewnie tabuny Syrenek i Wartburgów?

    W ruchu lokalnym Stary, Jelcze czy Kamazy nie są czymś dziwnym.
    Kamazy i Jelcze produkuje się do dzisiaj, Stary skończyli w 2006 roku.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2017-04-11 18:07:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2017 o 14:38, RadoslawF pisze:

    > W ruchu lokalnym Stary, Jelcze czy Kamazy nie są czymś dziwnym.
    > Kamazy i Jelcze produkuje się do dzisiaj, Stary skończyli w 2006 roku.

    Być może są, aczkolwiek ich nie widuję, a lubię się dla rozywki bujać
    motocyklem po powiatowych i wojewódzkich. Natomiast jak już ktoś załonę
    dymną stawia to zwykle jakiś dizel - jak najbardziej osobowy.

    Shrek.

  • 16. Data: 2017-04-11 18:26:19
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 11 Apr 2017 01:02:53 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >charakterystyczny smród świadczący o
    >braku katalizatora

    Możesz określić jak to rozpoznać? Bardzo mnie to ciekawi.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 17. Data: 2017-04-11 19:42:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-04-2017 o 18:26, j...@i...pl pisze:

    > Możesz określić jak to rozpoznać? Bardzo mnie to ciekawi.

    Obstawiam, że chodzi o smród palonego oleju.
    Co świadczy jedynie o fatalnym stanie silnika.

  • 18. Data: 2017-04-11 19:52:03
    Od: N1 <n...@n...pl>

    Możesz przybliżyć pojęcie "chartakterystyczny smród"?

  • 19. Data: 2017-04-11 20:04:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-11 o 19:52, N1 pisze:
    > Możesz przybliżyć pojęcie "chartakterystyczny smród"?

    Taki jak z rury wydechowej Poloneza, albo FSO 125p.

  • 20. Data: 2017-04-11 20:17:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > Obstawiam, że chodzi o smród palonego oleju.
    > Co świadczy jedynie o fatalnym stanie silnika.

    Gaz czasem śmierdzi. Rozgrzany benzynowy bez katalizatora nie śmierdzi.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/