  • 11. Data: 2011-05-15 22:56:17
    Temat: Re: Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-05-15 17:24, 085 pisze:

    [cut]

    Audi Allroad C5 2.5 V6 TDI (może za słabe?), 4.2 V8 (sporo spali) lub
    2.7T V6. Silniki jak widać do wyboru do koloru, o ile mi wiadomo
    prześwit regulowany, wyciąga dobrze, na trasie po obniżeniu zawiasu -
    miód malina.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 12. Data: 2011-05-16 08:32:02
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > Mam taka prace, ze wykonuje rozne zlecenia dla rolnictwa i lesnictwa -
    > sprowadza sie to do tego, ze musze przejechac np. 300 kilometrow po
    > szosach, a potem 30 po drogach, na ktorych jazda osobowka jest conajmniej
    > karkolomna. I nie jestem mieszczuchem ktorego przeraza zjazd z numerowanej
    > drogi, a jazda przez kaluze na polnej drodze to nie jest dla mnie offroad
    > :) Woze w samochodzie lifta i tirfora i niestety mi sie przydaja -
    > wolalbym jednak wyjezdzac o wlasnych silach.

    poszukaj Jeepa Cheroki z dużym silnikiem 5,7 (spali ci to na trasie 17
    litrów LPG),
    gazuje się pieknie (z przyczepą 2 t. pali 25 LPG przy prędkości 100-110),
    szukaj z mostami DANA 44,
    i blokadą, albo bez - też da sobie radę. Na trasie komfortowy, pociągnie
    wszystko, jak kupisz sobie BGF AT-ki
    - wyjedziesz prawie z każdego błota, nie jest drogi..
    polecam
    gr

  • 13. Data: 2011-05-16 09:01:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 08:32:02 +0200, GR napisał(a):

> [...]
    > szukaj z mostami DANA 44,
    > i blokadą, albo bez - też da sobie radę. Na trasie komfortowy, pociągnie

    Jeszcze mu napisz, ile spali na AT-kach :)

    --
    Maciek

  • 14. Data: 2011-05-16 09:19:35
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > Jeszcze mu napisz, ile spali na AT-kach :)

    Na trasie dokładnie tyle... a w błocie to wiadomo.... tyle ile w zbiorniku..
    pozdr.
    Gr

  • 15. Data: 2011-05-16 09:35:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 09:19:35 +0200, GR napisał(a):

    > Na trasie dokładnie tyle... a w błocie to wiadomo.... tyle ile w zbiorniku..
    > pozdr.

    No, to ostatnie to na pewno.
    A powiedz, silnik 5.7 byl wkladany do zwyklych Cherokee, czy tylko do
    Grandow?
    Bo powszechna opinia jest taka, ze Grandy w teren sie nie nadaja.
    Zastrzegam, ze nie jezdzilem.

    --
    Maciek

  • 16. Data: 2011-05-16 09:49:51
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

> [...]
    > Grandow?
    > Bo powszechna opinia jest taka, ze Grandy w teren sie nie nadaja.

    Jeździłe Grandem z tym silnikiem..., czy do małych też były montowane... nie
    powiem..
    Ale grand spokojnie daje sobie radę w terenie, jeśli on sobie w "twoim
    terenie" nie da rady...,
    to zostaje tylko krótki Patrol i to najlepiej podniesiony z blokadą tyłu, na
    MT-kach 33``, ale to już
    do normalnej jazdy się nie nadaje....,
    Jeśli masz jakąs większą kasę to poszukaj ewentualnie Toyoty HDJ80, 4,2 TD
    lub TDI, spalanie na trasie rzędy 12-14 litów,
    komfort limuzyny, i jak trafisz dobry egzemplarz to sprawniejsze w terenie
    niż Parch....
    Albo jeśli teren rozsądny to poszukaj ISUZU TROPER 3,3 benzyna (sprzedawane
    też jako opel) z gazem,
    tylko części droższe trochę niż w cherokim.
    pozdr.
    gr

  • 17. Data: 2011-05-16 11:04:02
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    > jednak nie to. Przyczepka wazy 500 kg, wiec nie ma potrzeby, zeby ciagnal ja patrol
    GR
    > albo ktoras z wiekszych terenowek. Spalanie by mnie zabilo.
    >
    > Nie chcialbym wydac na samochod wiecej niz kilkanascie kPLN - czy cos oprocz
    forestera
    > jest warte brania pod uwage ? XC70 jest poki co dla mnie za drogi :]
    >
    > A co Wy na temat sadzicie ? Czy jest tu ktos, kto ma potrzeby podobne do moich -
    jesli
    > tak, to czym je zaspokaja ? ;)
    >
    > p, zul

    a może Isuzu Rodeo 3.2 v6 + LPG ew. jego europejski klon Opel Frontera? jakieś to
    właściwości terenowe ma, na pewno lepsze niż osobówka 2WD :) jedynie napęd 4x4 trzeba

    zapinać jeszcze przed zakopaniem się, chyba, że sprzęgiełka przy przednich kołach
    wymienione są na manualne.

  • 18. Data: 2011-05-16 11:23:50
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

> [...]
    > 4x4 trzeba zapinać jeszcze przed zakopaniem się, chyba, że sprzęgiełka
    > przy przednich kołach wymienione są na manualne.

    Ale trzeba uważać na tylne mosty.. są bardzo delikatne i łatwo je
    zakatować....
    Zakopany samochód z przyczepą 500-800 kg, to wcale nie tak łatwo wyrwać z
    błota,
    a szególnie jak się zaklei...
    pozdr.
    gr

  • 19. Data: 2011-05-16 11:49:32
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-05-16 11:23, GR pisze:

    > Ale trzeba uwa?a? na tylne mosty.. s? bardzo delikatne i ?atwo je
    > zakatowa?....
    > Zakopany samoch?d z przyczep? 500-800 kg, to wcale nie tak ?atwo wyrwa? z
    > b?ota,
    > a szeg?lnie jak si? zaklei...
    > pozdr.
    > gr

    zaklejony to i bez przyczepy nie łatwo wyrwać :)