  • 11. Data: 2011-05-29 20:02:20
    Temat: Re: Uwaga na Vectre [przynajmniej w W-wie]
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    > Ekhm... Mi Aster na łączu klienckim w domu robi to bez problemu...

    Taka polityka ISP, inny nie świadczy tej usługi - masz wybór... Nie
    możesz zmusić dostawcy chleba, żeby do każdego bochenka dodawał MASŁO bo
    ktoś inny dodaje... Masz wybór - zmieniasz dostawcę...

    --
    Bartłomiej Borkowski

  • 12. Data: 2011-05-29 20:03:52
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-05-29 22:02, B.Borkowski / borkow.org pisze:
    > Nie możesz zmusić dostawcy chleba, żeby do każdego bochenka dodawał MASŁO bo
    > ktoś inny dodaje...
    Analogia z dupy wzięta.

  • 13. Data: 2011-05-29 20:06:36
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    W dniu 2011-05-29 22:03, PH pisze:
    > Analogia z dupy wzięta.

    Bo już tracę nadzieje, że w KOŃCU zrozumiecie, że klient ma wybór ale
    NIE WOLNO mu żądać od dostawcy czego mu się żywnie zachce...

    Trudno to zrozumieć ? Klient to święta krowa ? Klient ma takie prawa
    jakie zostały zdefiniowane w umowie, nie POWINNO mu się wydawać, że
    WSZYSTKO mu SIĘ NALEŻY...

    --
    Bartłomiej Borkowski

  • 14. Data: 2011-05-29 20:10:20
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-05-29 22:06, B.Borkowski / borkow.org pisze:
    > Trudno to zrozumieć ? Klient to święta krowa ?

    Mi trudno zrozumieć, że robisz spację przed znakiem zapytania a pouczasz
    o wpisie revDNS.

    Przecież to dla dostawcy jest tylko ukłonem w stronę klienta, z którego
    żyje a jego, ISP, nic nie kosztuje.

  • 15. Data: 2011-05-29 20:14:06
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    W dniu 2011-05-29 22:10, PH pisze:
    > Mi trudno zrozumieć, że robisz spację przed znakiem zapytania a pouczasz
    > o wpisie revDNS.

    Grupa dotyczy języka polskiego czy zagadnień związanych z internetem?

    Ja nie zwróciłem Ci uwagi, że poziom Twojej zaczepnej odpowiedzi pasował
    do rynsztoka a nie do normalnej rozmowy na grupie dyskusyjnej.

    > Przecież to dla dostawcy jest tylko ukłonem w stronę klienta, z którego
    > żyje a jego, ISP, nic nie kosztuje.

    Ukłon to rzecz związana z życzliwością a to o czym piszesz powyżej to
    ROSZCZENIOWA POSTAWA klienta.

    EOT

    --
    Bartłomiej Borkowski

  • 16. Data: 2011-05-29 21:14:57
    Od: paweł <p...@m...nar.ium>

    W dniu 29.05.2011 22:14, B.Borkowski / borkow.org pisze:

    > Grupa dotyczy języka polskiego czy zagadnień związanych z internetem?

    odpowiedź na poziomie małolata który w komentarzu na onecie napisał
    Cholandia.

    ps. byłem pewien że w tym wątku ktoś napisze o roszczeniowej postawie
    klientów. klienci są jak studenci na Niewidocznym Uniwersytecie. tylko
    przeszkadzają.

    --
    paweł

  • 17. Data: 2011-05-29 22:27:59
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 29 May 2011 22:10:20 +0200, PH napisał(a):

    > Mi trudno zrozumieć, że robisz spację przed znakiem zapytania a pouczasz
    > o wpisie revDNS.
    >
    > Przecież to dla dostawcy jest tylko ukłonem w stronę klienta, z którego
    > żyje a jego, ISP, nic nie kosztuje.

    Kosztuje.

  • 18. Data: 2011-05-29 22:46:26
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał(a)

    > Kosztuje.

    To wyceń i wstaw do oferty.

    --
    Tomek

  • 19. Data: 2011-05-30 07:47:04
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl>

    W dniu 2011-05-30 00:46, Tomek Kańka pisze:
    > Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał(a)

    > To wyceń i wstaw do oferty.

    Oferta na to jest - w paczce - nazywa sie "lacze biznesowe". Sa tam
    takie bajery jak zestawienie sesji BGP, ustawianie revdns'ow, pula "zew"
    adresow ip itp itd.
    Wybierz lacze dostosowane do Twoich potrzeb - dostaniesz to co chcesz w
    "gratisie". Nie wymagaj od lacza "domowego" by mial uslugi przeznaczone
    do lacza "biznesowego".

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno

  • 20. Data: 2011-05-30 08:05:54
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Tomek Kańka wrote:

    > To wyceń i wstaw do oferty.

    Szkoda czasu wyceniać usługę na którą zapotrzebowanie ma średnio jeden na
    1000 klientów usług masowych. Nawet dla usług biznesowych zapotrzebowanie na
    takie usługi jest mniejsze niż 20%. Nawet więc mając odpowiednią skalę
    załóżmy że będzie tych 100 klientów więcej to trzeba przygotować system
    informatyczny, który tego wszystkiego upilnuje gdy klient usługę zamówi,
    zrezygnuje, przeniesie, cesje umowy zrobi itp itd. To wszystko przy
    zachowaniu kompatybilności ze wszystkimi procedurami, serwerem DNS etc. Więc
    jeżeli miałbym z powodu mojego zaniechania stracić 10 klientów za 50 zł to
    dziękuje postoję.