  • 11. Data: 2020-05-17 11:01:14
    Temat: Re: VW jednak wypłaca (Dieselgate)
    Od: z <...@...pl>

    Tym bardziej to świadczy nieprzydatności UE a nawet jej szkodliwości.

  • 12. Data: 2020-05-17 11:19:22
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Jest nieszkodliwa dla większości ale przydatna tylko dla wybranych ;-)

  • 13. Data: 2020-05-19 10:30:18
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    dziadek sie nie przestraszyl i wygral 16k eur (zamiast max 6k od VW)

    https://www.pressreader.com/germany/kieler-nachricht
    en/20200215/281947429861276

    w 2012r kupil skode z trujacym silnikiem, przystapil do pozwu zbiorowego po czym
    odstapil, pozwal ich bezposrednio i sad przylozyl VW kare z gornej polki a moglo byc
    jeszcze lepiej bo w poprzedniej sprawie jako ze zachodzilo przestepstwo umyslne
    (wspolnie w i porozumieniu) sad orzekl ze oplata za zuzycie auta nie musi byc
    uwzgledniona :-)

  • 14. Data: 2020-05-19 13:19:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >sprawie jako ze zachodzilo przestepstwo umyslne (wspolnie w i
    >porozumieniu) sad orzekl ze oplata za zuzycie auta nie musi byc

    I co - zezlomowal te skode, czy truje sasiadow dalej ?
    Czy polecial do salonu kupic nową ?

    Tak po prawdzie - rozwiazanie umowy wydaje sie zasadne, klient
    powinien dostac wplacone pieniadze, a VW auto z powrotem ... bez prawa
    rejestracji :-)

    J.

  • 15. Data: 2020-05-19 13:21:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-05-2020 o 13:19, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Tak po prawdzie - rozwiazanie umowy wydaje sie zasadne, klient powinien
    > dostac wplacone pieniadze, a VW auto z powrotem ... bez prawa

    Ale dlaczego?
    Niech naprawia w swoim stylu i jeszcze raz występuje o homologację przed
    sprzedażą....

  • 16. Data: 2020-05-19 13:41:31
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --I co - zezlomowal te skode, czy truje sasiadow dalej ? Czy polecial do salonu kupic
    nową ?

    powiedzial ze kupi nowa jak dozyje (70+)

    --Tak po prawdzie - rozwiazanie umowy wydaje sie zasadne, klient
    powinien dostac wplacone pieniadze, a VW auto z powrotem ... bez prawa
    rejestracji :-)

    VW w USA boi sie te auta wyeksportowac bo obiecal je naprawic a jak znow oszuka to
    Trump moze kolejna kare dolozyc wiec spokojnie rdzewieja, to sie nazywa auto cmentarz
    :-)

    rdzewieje 300 000 aut to sie nazywa niemiecki rozmach :-)

    https://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/volksw
    agen-parkt-300-000-autos-quer-durch-die-usa-a-120059
    8.html#fotostrecke-8b41582e-0001-0002-0000-000000159
    667

  • 17. Data: 2020-05-19 14:53:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--I co - zezlomowal te skode, czy truje sasiadow dalej ? Czy polecial
    >do salonu kupic nową ?
    >powiedzial ze kupi nowa jak dozyje (70+)

    Czyli co - pieniadze dostal, i jezdzi dalej, czy kupil juz cos innego
    ? :-)

> [...]

    >znow oszuka to Trump moze kolejna kare dolozyc wiec spokojnie
    >rdzewieja, to sie nazywa auto cmentarz :-)

    A jak juz przerdzewieja, to kary nie bedzie ?

> [...]
    wagen-parkt-300-000-autos-quer-durch-die-usa-a-12005
    98.html#fotostrecke-8b41582e-0001-0002-0000-00000015

    A mowili, ze diesle w USA niepopularne :-)

    J.

  • 18. Data: 2020-05-19 14:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

> [...]
    > rdzewieja, to sie nazywa auto cmentarz :-)
    >
    > rdzewieje 300 000 aut to sie nazywa niemiecki rozmach :-)

    Jeżeli chodzi o mnie to moga spokojnie obciac moc o 25-30% (albo mniej,
    ale o tyle ile potrzeba zeby sprostac normom) i biore takie auto za pol
    ceny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 19. Data: 2020-05-20 16:53:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    300 000 nowych wiernych jeżdżących tylko do kościoła to się każdy episkopat ucieszy
    (a może zmartwi).

    -----

  • 20. Data: 2020-05-20 22:30:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-17 10:18, z wrote:

    > Napisałeś jak jest w UE.
    >
    > Ale trzeba ludziom przypominać jak powinno być.
    > Z komentarzy widać że naród myśli że jak raz ukarany to już zamyka
    > wszystkie inne możliwość.

    No takie jest prawo.