  • 1. Data: 2009-01-30 13:55:19
    Temat: biuro numerow
    Od: "t...@g...com" <t...@g...com>

    czy istnieje numer do biura numerów tp dostepny dla abonentow spoza
    polski.
    krotko mowiac mieszkam w uk i nie moge znalesc numery do biura numerów
    tp ktory dzialal by z zagranicy, 118913 nie dziala

  • 2. Data: 2009-01-30 17:38:13
    Temat: Re: biuro numerow
    Od: w...@g...pl

    On 30 Sty, 14:55, "t...@g...com" <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > krotko mowiac mieszkam w uk i nie moge znalesc numery do biura numerów
    > tp ktory dzialal by z zagranicy, 118913 nie dziala

    Nie działa bez względu na to, czy poprzedzony dowolnym WSN ? Czyli ani
    +48 118 913 ani +48 22 118 913 ?

  • 3. Data: 2009-01-30 17:45:16
    Od: w...@g...pl

    Sam sobie odpowiadam- pewnie ani, ani. PNK-08 tf o możliwości
    wybierania numerów HESC z zagranicy nie wspomina. Z kolei nikt
    oficjalnie nie poda normalnej "podkładki" pod ten numer, gdyż byłaby
    wykorzystywana przez telefonujących z kraju. Winny jest temu wysoki
    koszt połączenia do BN.

  • 4. Data: 2009-01-30 19:29:38
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 30 Sty, 18:45, w...@g...pl pisze...
    > nikt oficjalnie nie poda normalnej "podkładki" pod ten numer, gdyż byłaby
    > wykorzystywana przez telefonujących z kraju. Winny jest temu wysoki
    > koszt połączenia do BN.

    Akurat biuro numerów nie ma żadnej "podkładki".
    Routing jest robiony na całych traktach więc nie tędy droga.

    Ircys

  • 5. Data: 2009-01-30 21:59:45
    Od: "t...@g...com" <t...@g...com>

    On 30 Jan, 17:38, w...@g...pl wrote:

    > Nie działa bez względu na to, czy poprzedzony dowolnym WSN ? Czyli ani
    > +48 118 913 ani +48 22 118 913 ?

    nie dziala 48 118913 ani np. 48 44 118913

  • 6. Data: 2009-01-30 22:32:21
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 30 Sty, 22:59, "t...@g...com" pisze...

    > nie dziala 48 118913 ani np. 48 44 118913

    Podobnie jak większość numerów z podwyższoną opłatą.

    Ircys

  • 7. Data: 2009-01-30 23:21:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    nie dziala 48 118913 ani np. 48 44 118913

    Hint: 42 9493

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-01-31 11:46:21
    Od: "t...@g...com" <t...@g...com>

    nareszcie udalo mi sie znalesc operatora ktory polaczyl mnie z biurem
    numerow 004822118913 ( 3 pensy za minute)
    niestety nie znalazlem numeru ktorego szukalem. Wpadlem na pomysl zeby
    zadzwonic do bira numerow pilickej telefonii (mni telecom), tam sie
    udalo.
    Rozumiem z tego ze aby znalesc numer do abonenta w polsce trzeba
    obdzwonić wszytkich opratorow dzialajacych na danym
    terenie....tak???????????

  • 9. Data: 2009-01-31 15:38:19
    Od: w...@g...pl

    On 31 Sty, 12:46, "t...@g...com" <t...@g...com> wrote:

    > Rozumiem z tego ze aby znalesc numer do abonenta w polsce trzeba
    > obdzwonić wszytkich opratorow dzialajacych na danym
    > terenie....tak???????????

    Jak widać w praktyce tak, choć w teorii od ponad 2 lat to TP jest
    wyznaczona do prowadzenia OSA i OBN i wszyscy operatorzy mają
    obowiązek przekazywać do TP lub umożliwiać zaciąganie on-line tych
    danych. Oczywiście tych abonentów, którzy chcą być znani.
    Teoretycznie książka ogólnopolska to suma danych wszystkich
    operatorów. Inna kwestia wzajemnych rozliczeń, było juz w UKE kilka
    postępowań w kwestii kto komu i ile za rekord ma płacić.

  • 10. Data: 2009-02-04 13:10:54
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To dlaczego nie zadzwonisz do lokalnego biura numerów B.T. i nie zapytasz o numer
    zagranicznego abonenta?
    JaC

    -----