  • 11. Data: 2009-02-20 23:28:13
    Temat: Re: Walnięta partycja
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > systemu albo z danych. W przypadku NTFS zaś może chkdsk by coś tylko

    niemal co tydzień trafia do mnie jakiś komputer z unmountable boot volume.
    Dzieje się to tylko na NTFS nigdy na FAT. Efektem jest szybki bluescreen i
    restart.

  • 12. Data: 2009-02-21 12:45:36
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 20 Feb 2009 15:06:25 +0100, Mark napisał(a):

    > Co do klawiatury to juz masz rade wczesniej.
    > Co do resetu - to jak juz Ci zadziala klawiatura:) to po pierwsze odpal
    > konsole w plytki instalacyjnej i daj mu ten chkdsk /r
    > Jesli nie pomoze - przy natepnym uruchomieniu F8, i wylacza automatyczne
    > restartowanie po bledzie. Spisz numer bledu z BSODa i sprobuj znalezc
    > rozwiazanie do ego.
    > Napisales "dyski z FATem. To ile tych dyskow masz, i czy na nich jest system
    > - czy system jest, jak powinno byc, na NTFS?

    Ja tam wyżej napisałem, że mi umknął temat klawiatury bezprzewodowej, bo w
    akcie desperacji zresetowałem bios i jej nie wykrywało wtedy o czym na
    śmierć zapomniałem, ale jak już odpaliłem to dalej dałem radę sam :)

    A dyski z fatem nie zawierały żadnych systemów, ciekawe jednak, że NTFSów
    też mam kilka i wszystkie wtedy zniknęły... ale już wszystko bangla więc
    kłaniam się grupie w pas z podziękowaniami :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 13. Data: 2009-02-22 14:46:00
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 21 Feb 2009 00:28:13 +0100,
    Doxent <d...@g...pl> screamed:

    > niemal co tydzień trafia do mnie jakiś komputer z unmountable boot volume.
    > Dzieje się to tylko na NTFS nigdy na FAT. Efektem jest szybki bluescreen i
    > restart.

    Musisz mieć strasznie pokręconych klientów.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 15:45:45 user up 11991 days, 3:40, 1 user, load average: 0.90, 0.99, 0.87 ]

    We don't care. We don't have to. We're the Phone Company.

  • 14. Data: 2009-02-22 17:36:55
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 22.2.2009, Artur M. Piwko napisał(a):

    > Musisz mieć strasznie pokręconych klientów.

    Albo ci klienci mają "strasznie pokręcone" komputery. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 15. Data: 2009-02-22 17:40:33
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 20.2.2009, Doxent napisał(a):

    > Powszechna bolączka NTFS dlatego bezpieczniej system trzymać na FAT32.

    Toś wyskoczył... :D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 16. Data: 2009-02-23 20:03:01
    Od: "Marcin" <o...@i...pl>

  • 17. Data: 2009-02-25 11:47:06
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 22 Feb 2009 17:36:55 +0000,
    Michal Lukasik <m...@t...pl> screamed:

    > Albo ci klienci mają "strasznie pokręcone" komputery. ;D

    To też, ale PEBKAC pewnie odgrywa w tym przypadku znaczącą rolę. ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 12:46:40 user up 11994 days, 0:41, 1 user, load average: 0.56, 0.89, 0.64 ]

    If there's a stairway to hell, there must also be a stairway to heaven.