  • 91. Data: 2016-12-14 12:52:17
    Temat: Re: Ważny wyrok WSA
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 Dec 2016 12:31:03 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Zatem nieprawdą jest to, co napisałeś, że "Są identyczne, różnią się
    > tylko oznakowaniem jedno ma C12, na drugim go nie ma.".

    Zapomniałem że dla purystów powinienem wyszczegółowić wszystkie róznice. Napisałem że
    różni się oznakowanie, dodatkowo wymieniłem C12 jako ten magiczny znak czyniący cuda
    ze skrzyżowaniem.

    > Choć, nie identyczny - skręcając w lewo na rondzie nie migasz w lewo, a
    > przed normalnym skrzyżowaniem tak.

    Na obu tych skrzyżowaniach skręcając w lewo migasz, C12 na tym z Hynka nie zwalnia
    cię z tego obowiązku, mało tego, na obu tych skrzyżowaniach _nie_migasz_prawym_
    zjeżdżając z niego. W przeciwieństwie oczywiście do "prawdziwego" s.o.r.o.
    oznaczonego C12 (na którym ruch na obwiedni odbywa się po okręgu) na których ruch
    jest zorganizowany inaczej i pasy w związku z tym też są wymalowane inaczej. c.b.d.u.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 92. Data: 2016-12-14 12:56:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-14 o 12:52, szerszen pisze:

    > Zapomniałem że dla purystów powinienem wyszczegółowić wszystkie róznice. Napisałem
    że różni się oznakowanie, dodatkowo wymieniłem C12 jako ten magiczny znak czyniący
    cuda ze skrzyżowaniem.

    No właśnie napisałeś coś zupełnie przeciwnego - że ten c12 nic nie
    znaczy, bo czy z nim, czy bez niego, to jest tak samo.

    > Na obu tych skrzyżowaniach skręcając w lewo migasz, C12 na tym z Hynka nie zwalnia
    cię z tego obowiązku

    Zgodnie z wyroku z początku wątku - zwalnia.

    --
    Liwiusz

  • 93. Data: 2016-12-14 13:05:06
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 14.12.2016 o 09:21, szerszen pisze:

    > A skąd wiesz jakie konkretnie skrzyżowanie oni omawiali, może sprawa dotyczyła
    takiego https://www.google.pl/maps/@52.1407443,21.0386363,84
    m/data=!3m1!1e3.

    > Pisałem wielokrotnie i będę pisał za każdym razem, nie można przykładać tych samych
    zasad do wszystkiego oznaczonego C12.

    A co w tym skrzyżowaniu jest takiego szczególnego, co nie występuje w
    innych?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 94. Data: 2016-12-14 13:13:32
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 14.12.2016 o 09:14, szerszen pisze:

    > Widzisz chłopaku, tak to jest jak się wpieprzasz w cudzą dyskucję i nie wiesz o
    czym mowa. Mowa była o płynności ruchu w razie braku sygnalizacji i postawienia C12 i
    A7 jako panaceum na taką okoliczność.

    Po pierwsze to chłopaki to u szewca drewniane kołki prostują pętaku!

    Po drugie, to nie jest prywatna dyskusja i swoje uwagi możesz sobie
    wsadzić..

    Po trzecie to wyszedłeś na przygłupa i jeszcze się rzucasz.

    EOT

    Pojebało do reszty?

  • 95. Data: 2016-12-14 13:17:34
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 Dec 2016 13:13:32 +0100
    Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

    > Pojebało do reszty?

    Człowiek ze wsi wyjdzie, ale wieś z człowieka nigdy. :)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 96. Data: 2016-12-14 13:21:00
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 14.12.2016 o 13:17, szerszen pisze:

    > Człowiek ze wsi wyjdzie, ale wieś z człowieka nigdy. :)

    No to błysnąłeś i spierdalaj. PLONK!

  • 97. Data: 2016-12-14 13:22:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 Dec 2016 13:05:06 +0100
    Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

    > A co w tym skrzyżowaniu jest takiego szczególnego, co nie występuje w
    > innych?

    W tym linkowanym przeze mnie?
    Tym że to jest "prawdziwe" s.o.r.o. na którego obwiedni ruch rzeczywiście odbywa się
    do okoła wyspy. Co determinuje pewne zachowania i obowiązki. w sporej mierze zupełnie
    inne niż na przykład na omawianym wcześniej rondzie de Gaulle'a.

    Na tym linkowanym przeze mnie, nie jesteś w stanie postawić nakazu jazdy prosto, lub
    jak było jakiś czas temu zakazu skrętu w lewo ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 98. Data: 2016-12-14 13:27:51
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 Dec 2016 12:56:00 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Zgodnie z wyroku z początku wątku - zwalnia.

    Zawsze mnie irytuje, że tak chrzanisz bez sensu, mimo że dokładnie wiesz o co chodzi.
    Akurat Ty powinieneś wiedzieć to najlepiej z tej grupy, że wyrok sądu odnosi się do
    konkretnego skrzyżowania, a nie do wszystkiego co oznaczono C12, lub nazwano rondem.

    Pretensje w tym burdelu należy mieć do zarządców dróg stawiających C12 przy każdym
    większym skrzyżowaniu z wyspą po środku, niezależnie od tego jak ruch na nim jest
    zorganizowany, stąd potem problemy w zrozumieniu podstawowych zasad.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 99. Data: 2016-12-14 17:57:42
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    szerszen w
    l>:

    > A skąd wiesz jakie konkretnie skrzyżowanie oni omawiali

    Zakładam, że skoro nie sąd niezawisły od rozumu napisał jak podkreślone to
    odniósł sie nie do konkretnego SORO.

    > Pisałem wielokrotnie i będę pisał za każdym razem, nie można przykładać tych samych
    zasad do wszystkiego oznaczonego C12.

    Idź i wytłumacz to sadowi niezawisłemu...

    --
    'Tom N'

  • 100. Data: 2016-12-15 08:31:43
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 14 Dec 2016 17:57:42 +0100
    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Zakładam, że skoro nie sąd niezawisły od rozumu napisał jak podkreślone to
    > odniósł sie nie do konkretnego SORO.

    To może zamiast "zadkładać" poszukaj uzasadnienia wyroku i do niego się odnieś. Na
    razie bajania pismaka traktujesz jak orzeczenie sądu i na tej podstawie wyciągasz,
    być może, błędne wnioski ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń