  • 11. Data: 2009-02-13 21:33:37
    Temat: Re: Windows NT
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 13.02.2009 19:54, Grzegorz Brycki pisze:
    > Pytanie skąd wziąć legalną wersję NT?

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 12. Data: 2009-02-13 22:25:29
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote:

    > Mnie wisi jak nazywaja swoją specjalizację.

    Ale nie ma takiej specjalizacji.

    > Tylko powiedz lekarzowi homeopacie ze nie ma takiej specjalnosci.

    Ale do kogo mam mówić skoro ktoś taki prawnie nie istnieje? :)

    Rozmawiać mogę z Tobą (obstawiam, że lekarzem nie jesteś) albo np. z lekarzem
    pediatrą, z lekarzem homeopatii nie jest możliwe abym rozmawiał.

    Lekarze w normalnym społeczeństwie to jest tytuł kontrolowany tak jak np.
    adwokat, inżynier itd. - nie każdy według własnego widzimisie może się
    tytułować tak jak chce w relacji powiedzmy formalnej.

    Ale oczywiście jest np. pogotowie komputerowe. ;)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 13. Data: 2009-02-14 01:57:44
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Konrad Kosmowski <k...@k...net> zwrócił błąd:

    > Ale oczywiście jest np. pogotowie komputerowe. ;)

    Pogotowie jest, ale czy są sanitariusze komputerowi czy pielęgniarze?
    Albo, nie daj Boże, łowcy skórek? Ciekawe.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8