  • 21. Data: 2020-12-28 16:03:11
    Temat: Re: Wkłady klejowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 28 grudnia 2020 o 12:04:34 UTC+1 WM napisał(a):
> [...]
    propylen-100g-metabo,24171.html

    Pałeczki zrobione są z polietylenu. Oczywiście on jakiś modyfikowany jest ale to
    polietylen. Może wypadało by poczytać jak po zapachu spalin czy dymu odróżnić
    podstawowe tworzywa sztuczne. Metoda prosta i przy minimalnym doświadczeniu zawsze
    działa.

    wiem co chciałeś powiedzieć. Ty pewno też nie wiesz. Ważne że odpowiedziałeś. Naucz
    się rozpoznawać podstawowe tworzywa w wyżej opisany sposób i nie będziesz od nikogo
    potrzebował łaski. Poza tym co ci Ci nie pasuje w moim kleju zrobionym z polietylenu.
    Chciałeś polietylen to napisałem gdzie go kupiłem. Wystarczy nie chcieć tylko iść i
    kupić.

    > To nie ja chciałem polietylenu, tylko JF.
    > Ja chciałem sam polipropylen.
    > Odpowiadaj pod właściwym postem, bo inaczej robi się "qui pro quo".
    >
    > WM
    A to sorki.

  • 22. Data: 2020-12-29 15:21:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-12-22 o 18:32, J.F. pisze:
    (...)

    >Nie wiadomo czy jest to przylepny materiał.

    Wiadomo. We wtryskarce sie klei :)

    >Do poprawienia cechy przylepności jest potrzebna domieszka żywicy.

    A mnie wlasnie zalezy, zeby sie nie kleil ... po zastygnieciu.

    J.

  • 23. Data: 2020-12-29 15:39:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
> [...]

    >Może wypadało by poczytać jak po zapachu spalin czy dymu odróżnić
    >podstawowe tworzywa sztuczne. Metoda prosta i przy minimalnym

    Kiedys dzialala.
    Dzis przybylo troche nowych plastikow, i nie wiem czy tak latwo
    odroznic PE od tego EVA.

    J.