  • 21. Data: 2011-03-28 14:10:29
    Temat: Re: Własny numer AS + pula IP z RIPE
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    > Nie przedadzaj. Takie dane potrzebne sa przy pulach >/22

    Coś się zmieniło przy propagandę siejecie mam /22 i żadnego z w/w nigdy na
    oczy nie widziałem.
    Nawet nie pytali po co mi PI ;)
    Oczywiście umotywować musiałem dlaczego potrzebuję.

  • 22. Data: 2011-03-28 19:48:56
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-03-28 16:10, Bartosz pisze:

    > Coś się zmieniło przy propagandę siejecie mam /22 i żadnego z w/w nigdy
    > na oczy nie widziałem.
    > Nawet nie pytali po co mi PI ;)
    > Oczywiście umotywować musiałem dlaczego potrzebuję.

    kiedy dostałeś CAŁE /22

  • 23. Data: 2011-03-29 08:16:29
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    > kiedy dostałeś CAŁE /22

    Wniosek składany - kwiecień 2007r.
    Chciałem /22 pewnie coś się we wnioskach im się zamieszało bo dali /22 + /24
    a o istnieniu /24 dowiedziałem się po roku.
    Jedyna wada to długość trwania całej procedury biurokratycznej obu stron.

  • 24. Data: 2011-03-29 08:57:48
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-03-29 10:16, Bartosz pisze:

> [...]
    > /24 a o istnieniu /24 dowiedziałem się po roku.
    > Jedyna wada to długość trwania całej procedury biurokratycznej obu stron.
    noooo tak, ale w 2007 to jeszcze nie było problemów.
    Zauważ, ze teraz zaczyna brakowac IP v4, została resztki ostatniej /8

    IMHO 1 maja 2011 będzie koniec świata - skończa się IP ;-P

  • 25. Data: 2011-03-29 09:40:59
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 29.03.2011 Ziolko <z...@i...pl> napisał/a:
    > IMHO 1 maja 2011 będzie koniec świata - skończa się IP ;-P

    "Nam" zostalo troche wiecej czasu. Najgorzej maja w APNICu.

    http://www.potaroo.net/tools/ipv4/

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@n...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 26. Data: 2011-03-29 10:58:01
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Jak zamawiałem to na wyrost, więc spokojnie na 5 lat mi jeszcze starczy. :P

  • 27. Data: 2011-03-29 12:41:45
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-03-29 11:40, Przemyslaw Frasunek pisze:

    > "Nam" zostalo troche wiecej czasu. Najgorzej maja w APNICu.
    >
    > http://www.potaroo.net/tools/ipv4/

    noooo co za pech ;(

    Ustawiłem kumpli na 1 maja na majówkę-popołudniówkę na koniec świata,
    a tu THE END będzie wcześniej 28 kwietnia ;(
    Ale racja w APNIC będą mieć wcześniej