  • 1. Data: 2011-03-28 13:07:40
    Temat: Operator z Czech w Polsce
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Poważnie zastanawiam się nad przeniesieniem działalności do Czech, bądź
    Słowacji. Przeczytałem dziś list który dostałem z UKE i wszystkie instrukcje,
    bez wnikania w szczegóły - podpada mi to pod nękanie...
    Czy ktoś z Was orientuje się, jak wygląda w Polsce świadczenie usług przez
    spółke zarejstrowaną poza granicami Najjaśniejszej?

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2011-03-28 13:41:21
    Temat: Re: Operator z Czech w Polsce
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 13:07:40 +0000, Verox napisał(a):

    > Poważnie zastanawiam się nad przeniesieniem działalności do Czech, bądź
    > Słowacji. Przeczytałem dziś list który dostałem z UKE i wszystkie
    > instrukcje, bez wnikania w szczegóły - podpada mi to pod nękanie...

    Ależ wniknij.

  • 3. Data: 2011-03-28 14:06:28
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Mon, 28 Mar 2011 13:41:21 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał:

    > Ależ wniknij.

    Sam se wniknij, przecież te dokumenty są publiczne.

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&new
    s_cat_id=450&news_id=6536&layout=8&page=text

  • 4. Data: 2011-03-28 14:17:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 14:06:28 +0000, Verox napisał(a):

    > Sam se wniknij, przecież te dokumenty są publiczne.
    >
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
    place=Lead24&news_cat_id=450&news_id=6536&layout=8&p
    age=text

    Za samo przeczytanie tego UKE powinno płacić godzinówkę. Jak żem gasił
    scptycyzmem onegdaj entuzjastów UKE to się popisąłem prorockim
    uniesieniem. To jest bez sensu. Kadencja do końca maja ale jak myślicie,
    że następca będzie sensowny to się mylicie.

  • 5. Data: 2011-03-28 14:46:07
    Od: wm <...@w...pn>

    Jak infrastruktura i klienci w Polsce to obowiązują polskie przepisy,
    nic to nie da.
    Co innego przeniesienie tam produkcji, to się może opłacać.

  • 6. Data: 2011-03-28 14:49:09
    Od: wm <...@w...pn>

    Może być tylko gorzej. To dobre i pożądane stanowisko, dadzą zasłużonego
    polityka który ma małe szanse na wygranie wyborów by sobie odpoczął i
    nabrał sił.

  • 7. Data: 2011-03-29 22:45:46
    Od: m...@k...sk

    wm <...@w...pn> wrote:
    > Jak infrastruktura i klienci w Polsce to obowiązują polskie przepisy,
    > nic to nie da.
    > Co innego przeniesienie tam produkcji, to się może opłacać.

    I hostingu :)
    Sczegolnie na Slowacje, gdzie warunki idealne, a ceny niskie :)