  • 11. Data: 2017-07-25 18:39:46
    Temat: Re: Włoska uczciwość - długie i trochę ntg, ale skoro jest czas urlopowy
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Skolmi"

    Jest OK tylko, gdy płatność przy rezerwacji. Gdy na miejscu to już różnie.
    ---
    http://www.wykop.pl/ramka/3408821/oplaty-za-pobyt-w-
    booking-czyli-drobne-170-zl-do-ceny-za-weekend-w-gor
    ach/

  • 12. Data: 2017-07-25 21:24:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-07-2017 o 01:29, Przyjazny pisze:

    > Booking.com lub podobne stosować należy bezwględnie zawsze.

    Dokładnie.
    Przed dwoma tygodniami wróciłem z 13 dniowej podróży/pobytu we Włoszech.
    75 Eur to najwyższa stawka jaką płaciłem za pokój 4/5 osobowy, średnio
    było poniżej 50.

  • 13. Data: 2017-07-25 21:25:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-07-2017 o 17:09, Skolmi pisze:

    > Jest OK tylko, gdy płatność przy rezerwacji. Gdy na miejscu to już różnie.

    Używam od kilkunastu lat chyba - nigdy mi się nie zdarzyło nic podobnego.

  • 14. Data: 2017-07-25 22:01:25
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Cavallino pisze:

    > Dokładnie.

    Jasne. Tylko że czasami jedziemy... "na azymut". :)
    Moja Pani też lubi spontaniczne wyjazdy, a bukowanie wymaga jednak planu.
    Nie przeszkadza mi cena, nie o to chodziło, tylko o to, że są takimi
    skurw...mi. Może jest tego jakieś podłoże, gdyż w niektórych
    miejscowościach co 4 dom był na sprzedaż.
    Tak czy inaczej, moje podejście do nich się radykalnie zmieniło.

    Irek.N.

  • 15. Data: 2017-07-25 22:05:00
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > ---
    > W polskim hotelu też mnie chcieli orżnąć na 50zł w stosunku do tego co w
    > znanym serwisie bukingowym zamówiłem.

    Jasne, ale przyznasz, że nie było to prosto w twarz!

    > ---
    > Ile, w Polsce to pod 50 groszy

    30EC z tego co pamiętam, choć przyznaję, że nie ta sama sieć. W każdym
    razie to 22 do 27%, w zależności jak liczyć. 2x więcej niż w PL.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2017-07-25 22:13:23
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Irku, jak wiem, że Ty jesteś spokojny człowiek, ale znając Twoją
    > posturę, to myślę, że ci Włosi odważni są;-)

    A wiesz, że właśnie na tym wyjeździe odkryłem, że faktycznie, jestem
    spokojny. Nikt nie skakał, ale też nie dawałem powodu. Co trzeba było
    powiedzieć, to powiedziałem, gestów nie było z żadnej ze stron.
    Poprzednim razem zagotowaliśmy z moją panią gościa w samochodzie,
    zupełnie niechcący, śmiejąc się z jego wybuchu wścieklizny o jakąś naszą
    drobną głupotę na rondzie. Typowe dla nich, tak na oko 4-5 pasów, ale
    żadnych linii, wszyscy kręcą jak chcą, no i trafił się taki, któremu nie
    spasowaliśmy. Zaczął bluzgać, my w śmiech, a gość robi się buraczkowy i
    nie nadąża machać rękami. Musiał mieć zły dzień, a nam pokazał ciekawe
    oblicze tej nacji.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 17. Data: 2017-07-25 22:14:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Irek.N. <t...@j...taki.jest.pl> wrote:

> [...]
    > spasowaliśmy. Zaczął bluzgać, my w śmiech, a gość robi się buraczkowy i
    > nie nadąża machać rękami. Musiał mieć zły dzień, a nam pokazał ciekawe

    E tam od razu całej nacji... jeden buraczkowy burak nie reprezentuje
    przecież całej nacji :-)

  • 18. Data: 2017-07-25 22:30:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-07-25 o 22:01, Irek.N. pisze:

    > Jasne. Tylko że czasami jedziemy... "na azymut". :)
    > Moja Pani też lubi spontaniczne wyjazdy, a bukowanie wymaga jednak planu.

    Nie masz aplikacji w telefonie?
    Ja czasem zaklepuję wcześniej a czasem
    szukam już na miejscu w zależności dokąd dojadę.

  • 19. Data: 2017-07-26 06:39:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-07-25 o 18:37, re pisze:

    > Użytkownik "Przyjazny"

    > Booking.com lub podobne stosować należy bezwględnie zawsze.
    > ---
    >
    > https://www.google.pl/search?q=booking+dodatkowe+opł
    aty

    Jest to dowód na to, że wielu ludzi nie umie korzystać
    z internetu. (albo nawet nie umie czytać)

  • 20. Data: 2017-07-26 10:49:30
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 24.07.2017 o 23:11, Irek.N. pisze:
    > W całej tej wycieczce podobnie z parkingami. Tłumaczenie, że nie
    > zostawię kluczyków w stacyjce, bo i tak nie ruszysz samochodem nic nie
    > daje. Nie zostawiasz kluczyków - spieprzaj z parkingu. Oczywiście dało
    > się tak zaparkować, aby nie trzeba było ruszać samochodu, ale włosi mają
    > to w dupie.

    pierwsze słyszę.
    Nigdy się z czymś takim nie spotkałem mimo, że sporo jeździmy po różnych
    krajach (w tym południowych: Bałkany i Włochy).

    O co chodzi z tymi kluczykami w stacyjce? Zabity parking na maksa i
    przestawiają auta jak ktoś chce wyjechać?

    (p.s. jedynie w Rumuni spotkałem się z opcją, że parkowało się,
    zastawiając inny samochód - ale zwyczajowo zostawiało się wówczas kartkę
    za szybą z numerem telefonu - zauważyłem to w wielu miastach rumuńskich
    - ale tylko tam jako standard).