  • 11. Data: 2009-01-02 13:45:42
    Temat: Re: Wyjście spdif .
    Od: "tygryseek" <1...@o...pl>

    > Wystarczy zwykła, ale podłaczona bezposrednio może za bardzo obsiążać
    > wyjście.
    > Ja podłaczyłem ja przez szybka bramkę ttl.
    > Ale pierwsza rzecz, sprawdź oscyloskopem, jak podpowiadali koledzy, co
    > masz na tym wyjściu. Byc może ono nie ejst wcale aktywne.
    > Przem

    Nie mam oscyloskopu.
    Wyjscie cyfrowe jest aktywne ,sprawdzałem podłaczając do wejścia spdif
    amplitunera.
    Nie wiem czy za mocno obciąża ,w sumie dlaczgo innym nie obciaża i działa?

    pozdraiwma.

  • 12. Data: 2009-01-02 14:47:45
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    tygryseek pisze:

    > Nie mam oscyloskopu.
    > Wyjscie cyfrowe jest aktywne ,sprawdzałem podłaczając do wejścia spdif
    > amplitunera.
    > Nie wiem czy za mocno obciąża ,w sumie dlaczgo innym nie obciaża i działa?

    A skąd wiesz, że ten facet z Youtube nie zastosował jakiegoś
    wzmacniacza? Najprościej, tak jak kolega pisze, na szybkiej bramce, może
    to być XNOR ze spiętym wejściem.

  • 13. Data: 2009-01-02 18:24:27
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 2 Jan 2009 21:10:56 +0100, tygryseek napisał:

    > Mi najprościej było by podpiąć diodę .
    > Wyczytałem że innym zadziałała dioda bezpośrednio wpieta.

    Tak całkiem OT. Po co chcesz to zrobić :-) ?
    Serio pytam :)

    --
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 14. Data: 2009-01-02 20:10:56
    Od: "tygryseek" <1...@o...pl>

> [...]
    > spiętym wejściem.

    Mi najprościej było by podpiąć diodę .
    Wyczytałem że innym zadziałała dioda bezpośrednio wpieta.
    Filmik był tylko w celu łatwiejszego zobrazowania.
    Nie znam sie na elekronice aż tak bardzo aby podpinac bramki ,chyba że jakiś
    schemat .

  • 15. Data: 2009-01-03 13:19:43
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

> [...]
    > Filmik był tylko w celu łatwiejszego zobrazowania.
    > Nie znam sie na elekronice aż tak bardzo aby podpinac bramki ,chyba że

    Próbowałeś metody z baterią, którą podałem w tym wątku (wiadomość z
    2009-01-02) ?
    Przy okazji napisałem, dlaczego może Ci nie świecić dioda.

    Michał

  • 16. Data: 2009-01-03 16:45:02
    Od: "tygryseek" <1...@o...pl>

    > Tak całkiem OT. Po co chcesz to zrobić :-) ?
    > Serio pytam :)

    W kompie mam tylko wyjście spdif koncentryczne.
    W amplitunerze mam wolne tylko wejście spdif optyczne.

  • 17. Data: 2009-01-03 17:18:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail 1...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W kompie mam tylko wyjście spdif koncentryczne.
    > W amplitunerze mam wolne tylko wejście spdif optyczne.

    http://allegro.pl/item521185182.html

    aukcja nie moja, ale u sprzedawcy kupowałem kilka razy wiec moge dodatkowo
    polecic.

    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
    że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche

  • 18. Data: 2009-01-03 17:38:05
    Od: "tygryseek" <1...@o...pl>

    > aukcja nie moja, ale u sprzedawcy kupowałem kilka razy wiec moge dodatkowo
    > polecic.

    Widziałem to , nawet taniej .
    Ale interesuje mnie rozwiazanie opisane na poczatku tematu.

    ...tak czy inaczej dzieku wszystkim za pomoc.
    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2009-01-03 20:18:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tygryseek 1...@o...pl ...

    > Widziałem to , nawet taniej .
    > Ale interesuje mnie rozwiazanie opisane na poczatku tematu.

    przyznaje bez bicia, ze nie czytałem wszystkiego, trafiłem na ten post i
    stwierdziłem ze byc moze wywazasz drzwi ktore sa juz otwarte. :)

  • 20. Data: 2009-01-03 23:34:53
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Budzik pisze:

    > http://allegro.pl/item521185182.html

    Mam dokładnie taki konwerter i działa bez problemów, dalej po kablu
    optycznym 10m jest amplituner.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/