  • 11. Data: 2015-06-12 21:50:10
    Temat: Re: Wymiana miski suzuki gsx 600 f 1994 rok
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał

    > No normalnie debil jakich malo.

    A prawie udało mu się zamaskować :)
    Prawdopodobnie ma 27 lat. Wkrótce zacznie pojawiać się
    drugie pokolenie niedorozwojów. Na trzeźwo świat staje się
    niemożliwy do przyjęcia.

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2015-06-13 02:50:12
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    p...@b...pl wrote:

    >Ale masz jakieś własne oczy czy jesteś pierwszym w Polsce niewidomym motocyklistą?

    Gwoli scislosci to jednak z pewnoscia nie pierwszym.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2015-06-13 23:06:14
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-06-12 o 17:03, KJ pisze:

    > To nie są chrześcijanie, to nie są nawet internetowi barbarzyńcy, to jest formowana
    taśmowo protomasa białkowa z modułem WiFi i przeglądarką.

    > KJ
    Blob z Kosmosu. Jak nic.

    --
    Pozdr!