  • 31. Data: 2021-12-15 13:53:27
    Temat: Re: Wzmacnianie sygnału GSM
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.12.2021 o 13:10, ddddddddddddd pisze:
    [...]

    > aktualizacja wątku
    > Dziś dotarł do mnie wzmacniacz z linka powyżej (wzmacniacz na jedną
    > częstotliwość, bo wszystkie sieci jakie mamy pracują na tym samym
    > paśmie). Anteny wewnętrznej jeszcze nie zamontowałem (do sufitu na
    > piętrze), ale jest poprawa. Bez wzmacniacza w całym domu minimum było
    > -110dBm, teraz mam minimum na poziomie -90dBm, a antena leży na podłodze
    > na strychu, Chwilowo testowałem z anteną zwisającą pod sufitem na
    > piętrze i było jeszcze lepiej.
    > W związku z tym polecam ten zestaw (ATK-20 + wzmacniacz + antena
    > dookólna wewnętrzna - 3 do 6dBi)

    Ale wiesz, że w Polsce jest zabronione używanie tego wzmacniacza?

    https://gsmonline.pl/artykuly/nielegalne-wzmacniacze
    -jakie-kary

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 32. Data: 2021-12-15 18:52:50
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-11-21 o 13:12, Astralny Rębajło pisze:

    > Teraz się pochwal jak połączyłeś antenę z telefonem.

    Taki układ antena-antena nie zadziała ze względu na 32,4dB stałych strat
    rozproszeniowych wynikających z teorii.
    Ponieważ suma zysku obu anten jest mniejsza, pomijając już inne straty
    (kabli, dopasowania) natężenie pola za 2 anteną nie wzrośnie do tego
    przy 1 antenie.
    Dotykając drugiej anteny pomijasz te 32dB. straty dopasowania do "eteru"
    czyli praktycznie odbierasz sygnał z kabla pierwszej anteny.

  • 33. Data: 2021-12-16 08:40:56
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 15.12.2021 12:53, LordBluzg(R) wrote:
> [...]
    > [...]
    >>
    > Ale wiesz, że w Polsce jest zabronione używanie tego wzmacniacza?

    wiem, mało mnie to interesuje, z resztą antena wewnętrzna jest na tyle
    słaba, że sąsiadom to nie będzie przeszkadzać, poza tym nie jest to w Polsce

    Lukasz

  • 34. Data: 2021-12-16 20:55:28
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 16.12.2021 08:40, ddddddddddddd wrote:

    > wiem, mało mnie to interesuje, z resztą antena wewnętrzna jest na tyle
    > słaba, że sąsiadom to nie będzie przeszkadzać
    Nie rozumiesz problemu.
    Problemem są nieprawidłowo działające wzmacniacze (głównie sprzężenia) i
    emitujące śmieci anteną zewnętrzną w stronę odbiorników operatora.

    --
    Mirek.

  • 35. Data: 2021-12-17 12:15:28
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 16.12.2021 19:55, Mirek wrote:

    > Nie rozumiesz problemu.
    > Problemem są nieprawidłowo działające wzmacniacze (głównie sprzężenia) i
    > emitujące śmieci anteną zewnętrzną w stronę odbiorników operatora.

    da się to domowym sposobem sprawdzić?

    Lukasz